עורך דין חדלות פירעון

חדלות פירעון הייתה נודעת בעבר כ "פשיטת רגל". מדובר על תהליך בו אדם מסוים נקלע לחובות, אם במסגרת ההתנהלות העסקית שלו ואם בחייו הפרטיים ומגיע בסופו של דבר למצב בו סך הכנסותיו אינו מספיק כדי לכסות את סך הוצאותיו והוא לא מסוגל לשלם את החוב. 

ישנן סיבות שונות שבגללן מגיע אדם למצב של חדלות פירעון, אך אחד הדברים החשובים ביותר בהיבט הזה הוא למצוא עורך דין חדלות פירעון שילווה אותו לאורך התהליך על-מנת להשיג עבורו את ההסכם ההוגן והמתאים ביותר עם הנושים. 

במאמר הבא תוכלו להתעמק בנושא של חדלות פירעון ואף להבין מה הכי חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים עורך דין חדלות פירעון.

הסיבות לחדלות פירעון

אנשים רבים שמגיעים למצב של חדלות פירעון, נושאים רגשות אשם ובושה וחשים אחראיים למצב העגום. אולם המציאות מראה שיש סיבות שונות שבגללן מכריזים על חדלות פירעון והן לא תמיד קשורות להתנהלות כלכלית שגויה ולקיחת הלוואות מבלי היכולת לכסות אותן.

כך למשל כל עורך דין חדלות פירעון יוכל לספר לכם על מקרים בהם מצב רפואי קשה ופתאומי הקשה על המשך השתכרות שגרתית, מצבים בהם הלקוחות עצמם של העסק התקשו לעמוד בתשלומים מולו ולכן הכניסו אותו לחובות, פגיעה בענף הספציפי בו פועל העסק, עליית מחירם של חומרי גלם וכל מצב אובייקטיבי אחר שיוצר מעין "כדור שלג" שקשה מאוד לעצור אותו.

מדוע חשוב להיעזר בשירות של עורך דין חדלות פירעון?

על-פניו, אדם שמגיע למצב של חדלות פירעון יכול לנסות גם להגיע להסדרים עם הנושים בכוחות עצמו.

יחד עם זאת, ההמלצה הגורפת היא להיעזר בעורך דין המתמחה בחדלות פירעון, בקיא בנבכי החוק ומגיע עם מספיק ניסיון על-מנת לעזור בשכנוע בית המשפט כי החייב נקלע למצב בנסיבות עגומות וכי הוא מעוניין להגיע להסדר שיטיב עמו, מבלי לנצל את מערכות החוק לטובתו.

עורך דין מיומן יכול גם לסייע על-מנת שבסופו של דבר ימחקו החובות של החייב, או שהוא יקבל הפטרים שונים הנוגעים לתשלום.

עורך דין חדלות פירעון צריך להכיר את החוק מקרוב

כפי שכבר צוין קודם לכן, עורך דין חדלות פירעון מקצועי צריך לדעת להסביר לכם לעומק את הסיבות השונות שבגינן חוקק חוק חדלות פירעון.

מצב של חדלות פירעון הוא כאמור קשה עבור כל הצדדים הנוגעים בדבר – גם החייב וגם הנושים הממתינים לכספם – אולם החוק נועד על-מנת לסייע כמה שיותר אפשר ולהתגבר על כך.

מטרות החוק הן:

  • להביא לשיקומו הכלכלי של החייב, על-מנת שיוכל להמשיך לחיות את חייו ללא חובות מעיקים ולהתנהל בצורה שגרתית ככל הניתן.
  • למקסם את שיעור החוב שייפרע לנושים, על-מנת שגם הם יוכלו לקבל את מה שמגיע להם בצדק ולא יקלעו לקשיים כלכליים בעצמם.
  • לסייע לחייב לחזור למסלול חייו ולשלב אותו במארג החיים הנורמטיבי.

חוק חדלות פירעון הוא חדש יחסית. הוא מחליף את התפיסה הישנה שראתה בחייב כבעל חוב מוסרי ולא רק כלכלי וכאחראי בלעדי למצב אליו נקלע.

החוק החדש מתייחס למצב של חדלות פירעון כאל כשל חברתי ולא מוסרי ולכן החברה ומערכת המשפט שלה צריכה לעשות כל שביכולתה על-מנת לתקן את העוולה, בשיתוף פעולה עם החייב והנושים כמובן.

כיצד לבחור עורך דין חדלות פירעון?

באופן טבעי, כל אחד מעוניין בעורך הדין הטוב ביותר שהתקציב שלו מאפשר לו.

שוק עורכי הדין הוא שוק די רווי ולכן לפעמים מאתגר למצוא עורך דין חדלות פירעון שיהיה הטוב ביותר עבורכם.

אז איך בכל זאת ניתן לבדוק את המקצועיות שלו עוד לפני תחילת העבודה?

  1. חפשו פסקי דין שכוללים את שם עורך הדין שאתם בודקים. ישנם כמה אתרי אינטרנט שמציגים פסקי דין מבתי משפט ושמם של עורכי הדין בדרך כלל מודגש בהם בצורה ברורה. גם אם לא מפורט כל מהלך המשפט, אתם יכולים למצוא מה היו השורות התחתונות בפסק הדין ולהסיק מהן האם עורך הדין הצליח בעבודתו.
  2. התייעצו עם מכרים וחברים שהשתמשו בשירות של עורך דין חדלות פירעון. לפעמים, אין חכם כבעל ניסיון והמלצה ממכר אודות עורך דין חדלות פירעון ספציפי שסייע לו, יכולה להיות שווה הרבה ולקצר עבורכם את התהליך של חיפוש עורך הדין הטוב ביותר עבורכם.
  3. עורכי דין מככבים גם ברשתות החברתיות ובנוסף ניתן למצוא עליהם המלצות בפורומים וקבוצות שונות. אם אתם שמים לב ששמו של עורך דין פירעון עולה שוב ושוב כאיש מקצוע מומלץ, או אם התחברתם לפרופיל שלו ברשתות החברתיות והתרשמתם מהעבודה והמקצועיות הרבה שהוא מפגין, כדאי לבדוק אותו ואף לתאם פגישת ייעוץ ראשונית בה תוכלו להכיר אותו מקרוב.

מעבר לידע מקצועי מרשים, ותק, אמינות ושאר התכונות שצריכות לאפיין עורך דין חדלות פירעון, מומלץ למצוא עורך דין או משרד עורכי דין הפועלים מתוך זיקה לגישה לפיה חדלות פירעון אינה אשמתו הבלעדית של החייב.

המצב גם ככה אינו פשוט ותחושה של שיפוטיות ומבוכה לא תועיל להתקדמות בתהליך. לכן, בנוסף למקצועיות מומלץ לחפש עורך דין חדלות פירעון המתאפיין גם ביחסי אנוש יוצאים מגדר הרגיל וגישה מקבלת, סבלנית ומבינה.

כשמחפשים עורך דין חדלות פירעון מחירים הם גם משהו שצריך לבדוק

עניין התקציב הוזכר עוד קודם לכן ובהקשר אליו יש לציין את המחירון של עורך דין חדלות פירעון. כמו בכל תחום משפטי, גם בהיבט הזה המחירים בין עורך דין חדלות פירעון אחד לבין המחירים של אחר, אינם תמיד זהים.

עורך דין חדלות פירעון יכול לגבות שכר בהתאם לניסיון והידע שלו בתחום, הוותק והדרך בה הוא בוחר לשקף את הערך של עבודתו.

לכן, מומלץ מאוד לבצע סקר שוק והשוואת מחירים בין עורכי הדין ולהביא בחשבון את נושא השכר, במכלול השיקולים שלכם.

שימו לב שמחירון נמוך באופן מחשיד עלול להעיד על חוסר מיומנות או חוסר מקצועיות ומצד שני מחירים גבוהים מדי עלולים להיות מעבר לתקציב שלכם ולהכניס אתכם לקשיים כלכליים נוספים.

הפתרון הוא למצוא את השילוב הנכון בין עורך דין פירעון מנוסה שיכול להוציא אתכם מהמצב אליו נקלעתם אך לבין עורך דין שגובה סכומים שאתם יכולים לעמוד בהם.

היו כנים לחלוטין עם עורך הדין שלכם

אם כבר הגעתם למצב כלכלי מורכב ופניתם לקבלת שירות של עורך דין חדלות פירעון, חשוב לציין שככל שתהיו יותר כנים עמו, כך יש יותר סיכוי שהוא יוכל לקדם את התיק שלכם עד לסגירה מוצלחת והסכמה על הסדרי חובות שתוכלו לעמוד בהם בכבוד.

כאמור, יש אנשים שחשים בנושא וזה מביא אותם להסתיר פרטים קריטיים שעשויים דווקא לסייע בתהליך, כמו למשל מצבם הבריאותי, ההתנהלות העסקי שלהם עד להגעה לחדלות פירעון ועוד.

זכרו – אם תמצאו עורך דין חדלות פירעון המחזיק בתפיסה המודרנית לפיה המצב הזה הוא אינו אשמתכם והוא יהיה מספיק מקצועי כדי לגלות אובייקטיביות בנוגע לתיק, תוכלו גם לבטוח בו לחלוטין ולפתוח בפניו את התגלגלות האירועים עד למצב הנוכחי, במטרה שיטפל בבעיה באופן הטוב ביותר.

עורך דין חדלות פירעון
עורך דין חדלות פירעון

כל הזכויות בתוכן זה שמורות לשמעון האן משרד עורכי דין ונוטריון

אין לראות את האמור כייעוץ משפטי, מומלץ להתייעץ עם עורך דין שמעון האן לפני כל פעולה.

Picture of שמעון האן

שמעון האן

היכרות עם משרד עו"ד האן בראשות עו"ד שמעון האן. הצוות שלנו עוסק בטיפול בתיקי לשון הרע בצורה המקצועית ביותר. יש לנו את הכישורים והניסיון לייצג לקוחות בכל הרמות של הליכי לשון הרע. מלשון הרע ,הוצאת דיבה ובריונות ברשת, ראינו הכל. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו, עם שורה של ניצחונות עבור הלקוחות שלנו.

אבל אנחנו לא רק מומחי לשון הרע; אנחנו גם מקצוענים במשפט אזרחי-מסחרי. הצוות שלנו יודע את הדברים שלו בכל הנוגע לעסקאות מורכבות, נדל"ן, חוזים ועוד. בנינו מוניטין של מצוינות, ומושכים לקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.

במשרד עורכי הדין האן, אנו מאמינים שלכולם מגיע ייעוץ וייצוג משפטי מהשורה הראשונה. המגע האישי והמקצועיות הבלתי מעורערת שלנו מייחדים אותנו. כשאתה בוחר בנו, אתה מקבל תומכים עזים שילחמו על זכויותיך, במיוחד במקרים של לשון הרע. סמוך על משרד עורכי הדין ונוטריון שמעון האן עבור כל הצרכים המשפטיים שלך.

עורך דין שמעון האן
לקבלת ייעוץ ללא עלות!

מלאו את הפרטים ועורך דין שי סולטן יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

כדי לקבל שיחת ייעוץ באפשרותך לחייג עכשיו לטלפון 077-803-6102 או להשאיר פרטים כאן בטופס ואנו ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

חוות דעת
אור אטווד
אור אטווד
משרד עשיר בידע ועתיר בניסיון, החתירה למצוינות תמיד עומדת לנגדם.ערכים של מקצועיות ומצוינות, לצד עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות, מנחים במתן שירות ללא דופי, אנושי ואישי מאד. המשרד מקפיד לצרף לשורותיו אנשי צוות מצטיינים, בעלי יכולת חשיבה יצירתית.ממליצה בחום ובאהבה!
Moran-Lee Kogan
Moran-Lee Kogan
משרד תותח על! יחס אישי וסופר מקצועי
Kobi Halifa
Kobi Halifa
שמי נטלי חליפה קיבלתי שירות מעו"ד נמרוד האן טיפל בי בצורה הכי טובה מדוייקת עם המון איכפתיות ממליצה בחוםם
אור רחמני
אור רחמני
ממליצה בחום!!!הייתי קרוב ל10 שנים בחובות להוצאה לפועל עד שהכרתי את שמעון.שמעון עזר לי לסגור חוב עצום במחיר מצחיק.מעבר למקצועיות המדהימה מדובר בבנאדם מדהים,ישר והגון!תודה רבה כל הכל אין כמוכם בעולם!!
בשמת רוטליין
בשמת רוטליין
פניתי לעו״ד נמרוד האן במצוקה ותסכול קשים, נמרוד קודם כל הקשיב לי במלוא תשומת הלב, הכיל והרגיע אותי מהשניה הראשונה.נתן לי תחושה שאיכפת לו מהמקרה שלי על אף אינספור המקרים ששומע כל יום.דאג להסביר לי על כל ההליך בפרטי פרטים וכמובן פתר לי את הבעיה ! מומלץ בחום רב;)
Eliav Bar-El
Eliav Bar-El
משרד מקצועי ומוערך! מאד מלווים ועוזרים. ממליץ בחום!
רחל רבינוביץ
רחל רבינוביץ
משרד מדהים, אנשים מוכשרים אחד אחד. ממליצה בחום!
אברהם מרציאנו Avraham Marziano
אברהם מרציאנו Avraham Marziano
הדבר החשוב ביותר הוא אנושיותתודה רבה לכם על טיפול מסור ואכפתי, תמיד כאן לייעוץ והכוונה, לא דוחים אותך ומספרים סיפורים אלא עושים עבודה מקצועית ויסודיתממליץ בחום
עדי טדגי
עדי טדגי
תודה ענקית על יחס אישי שירות אדיב ומקצועי ביותר!
צביקה אברמוב
צביקה אברמוב
יחס אישי גבוהה לאורך כל התהליך תודה רבה
אבי טולדנו
אבי טולדנו
מקצוענים! חדים!סבלניים וחדורי מטרה, זמינים בכל שעה.אין מה להוסיף. ממליץ מאוד...
Osher Bogala
Osher Bogala
שירות מעולה מעדכנים מהר ועובדים מעולה
Martin Bartos
Martin Bartos
I can only recommend Nimrod services. His approach, performance and professionalism was astonishing.
עדיה נגר
עדיה נגר
צוות מקצועי ומסור, זמינות גבוהה.סבלנות אין סופית ובפרט לעו״ד נמרוד האן.
Gali Tal
Gali Tal
פניתי למשרד של שמעון בבקשה למכתב התראה דחוף. נמרוד, בנו של שמעון פנה לי אלי חזרה כבר באותו היום והיה מוכן לחכות בשביל עד מאוחר כדי שנוכל לתקתק את המכתב. עברנו על הטפסים ביחד.מאוד מקצועיים, זמינים והסבירו לי הכל. מאוד נהנתי לעבוד עם נמרוד ונהנתי להרגיש שבאמת מתייחסים לבעיה שלי ועושים מה שדרוש כדי לטפל בה. תודה❣️
Rami Parham
Rami Parham
נמרוד האן הוא בחור מקצועי ואדיב והיה לי תענוג לעבוד איתו!!
רחלי פוצצו
רחלי פוצצו
יישר כוח! שמעון האן עורך דין אחד ויחיד!תודה על הביטחון והטיפול המסור!
netanel neti
netanel neti
יחס אישי , מקצועיות , ויכולת ייצוג נדירה. ממליץ בחום
Ella Hoffman
Ella Hoffman
This law firm is not only professional, but they are kind and experts in their fields. I highly recommend!
Amit
Amit
מקום שהפך להיות בית למקרים משפטיים.מקצועיים, תמיד עוזרים, נותנים את הנשמה בכל קייס.ומחירים הרבה יותר הוגנים משאר עורכי הדין שהשוואתי.אל תסגרו עורך דין לפני שאתם מקבלים מהם הצעת מחיר!!!תודה רבה (:
Nir Shiloni
Nir Shiloni
שמעון האן איש אמת עו"ד בחסד ויהודי טוב לבמקצוען אמיתי תענוג לעבוד יחד💪😄👌וגם רויטל מרוקו על הכיפאק
Miriam Fekete
Miriam Fekete
ממליץ בחום! לא תמצאו עו"ד מסור יותר, שכל מה שמעניין אותו הוא 'אתם', ורק אתם!
הביקורות הבאות
js_loader

מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק

עורך דין שמעון האן

כדי לקבל שיחת ייעוץ באפשרותך לחייג עכשיו לטלפון 077-803-6102 

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 34 ביקורות
×
js_loader
שלום, אני מעוניינ/ת לשוחח עם עו"ד שמעון האן, אשמח לקבל פרטים.