עורך דין הוצאה לפועל

מבין כלל רשויות האכיפה והמשפט במדינה, לשכת ההוצאה לפועל היא ככל הנראה אחת מהסבוכות והמורכבות ביותר. בין אם מצאת את עצמך במרדף מתמשך אחר חייבים המשתמטים מתשלום חובות גבוהים המגיעים לך כדין, או אם הסתבכת עד מעל לראשך בחובות וקשה למצוא את דרך היציאה מהתסבוכת, חשוב שיעמוד לרשותך עו״ד הוצאה לפועל בעל היכרות מעמיקה עם החקיקה בתחום ההוצאה לפועל ובעל ניסיון רב שנים בייצוג תיקי חייבים וזוכים כאחד, על מנת שיעמדו לרשותך טווח פתרונות רחב, יצירתי ויעיל שיאפשרו לך למצות את המיטב מזכויותיך – לשם כך אתם צריכים עו״ד הוצאה לפועל.

משרד עו"ד שמעון האן מייצג שנים רבות זוכים וחייבים כאחד ונחשב כיום למשרד בעל היקף התיקים הפעילים הגדול בירושלים. לאורך השנים, ייצגנו אנשים פרטיים וחברות גדולות כאחד מסכסוכים סביב סכומים זעומים ועד עשרות מיליוני שקלים.

הניסיון לימד אותנו כי לעתים קרובות, חובות עשויים להצטבר בתום לב ומסתבכים עקב ניהול לא נכון ונסיבות חיים מורכבות. כך, גביית חוב פשוטה עשויה להפוך לסאגה מורכבת הן עבור החייבים והן עבור הזוכים, הממתינים בכיליון עיניים לפירעון. כדי לסייע לך לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר, אנו מזמינים אותך לקבל טיפול מקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אך יתרה מכך, אוזן קשבת ותמיכה בתקופה מורכבת, מתסכלת ושדורשת לא מעט תעצומות כדי לעבור אותה על הצד הטוב ביותר.  

מהם תפקידי ההוצאה לפועל?

מערכת ההוצאה לפועל פועלת במסגרת רשות האכיפה והגבייה של משרד המשפטים ומטרתה היא לאכוף פסקי דין, שטרות, משכנתאות, תביעות וכל החלטה אחרת שניתנה על ידי גוף כשיר לביצוע תשלום כזה או אחר. זוהי זרוע האכיפה של המדינה המסייעת לגורמים שונים בישראל – מאזרחים מן השורה ועד למוסדות פיננסיים ורשויות ממשלתיות – לגבות את חובותיהם ולמנוע מצב בו יוכל כל אדם להשתמט מחובותיו ללא כל השלכות.

שירותי המשרד לחייבים

מערכת ההוצאה לפועל הינה סבוכה ומסורבלת ועל אף חשיבות השירות שהיא מספקת, לעתים קרובות עשויים חייבים רבים למצוא את עצמם במצבים המקשים אף יותר על פירעון חובם. אחד הכלים הנפוצים ביותר של ההוצאה לפועל לאכיפה הוא הטלת הגבלות ועיקולים שונים על החייב על מנת להפעיל עליו לחץ לפרוע את חובו בהקדם.

ככל שמדובר בחייבים שאכן פועלים ברשלנות ובסרבנות גרידא, אמצעים אלו אכן יעילים. עם זאת, במציאות בה כמעט עשירית מהאוכלוסייה תנהל תיק חייבים בנסיבות כאלו ואחרות, סביר מאוד להניח כי רבים מהחייבים צברו חובות בנסיבות חיים שהיו מחוץ לתחום שליטתם וכעת הדבר שנדרש עבורם הוא סיוע, תמיכה ושיקום ולא ענישה ואיומים. חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי התשע"ח-2018, מעמיד לראשונה אפשרויות רבות חדשות בפני חייבים ומשנה את הגישה באופן רדיקלי. נשמח לסייע לך למצות את כל הזכויות העומדות לרשותך ולטפל בחובך בהתאם ליכולות שלך ובמינימום עוגמת נפש.

הסדר חובות לחייבים פרטיים

אם נפעל בזריזות ולא נתמסר לדחיינות, נוכח להסדיר את החוב לפני שניאלץ לספוג הגבלות ועיקולים או להכריז על חדלות פירעון. כיום, קיימת אפשרות לפנות אל בית המשפט ולהציע לנושים הסדר חובות. במסגרת ההסדר, יהיה עליך להתחייב להחזיר 30% מסכום חובותיך לכל הפחות. אם סכום זה עומד לרשותך, יהיה באפשרותך להיפרע מהצרה ולחזור אל התנהלות תקינה בחייך.

עורך דין הוצאה לפועל מקצועי יסייע לך לכתוב תצהיר המתאר את נסיבות יצירת החוב והקשיים שבגינם אין כל יכולת לפרוע את החוב במלואו וינסח עבורך את ההצעה. לאחר מינוי נאמן מטעם בית המשפט, תיבחן הבקשה ותאושר בהתאם לשיקול דעתו. גם אם לא תאושר הבקשה המקורית, תמיד ניתן יהיה לעדכן את שיעור החזר החוב או לשנות אי אילו תנאים אחרים שיאפשרו להסדיר את החוב ולהגיע להסכמה הדדית. כך, ללא עיקולים, הגבלות וסנקציות מיותרות, נוכל לסיים את התקופה המורכבת על הצד הטוב ביותר.

צו הפטר מחובות

כיום יותר מאי פעם, הליך חדלות הפירעון הוא מוסדר ובעל תאריך סיום. בעבר, נאלצו חייבים להתנהל תקופה ארוכה בנבכי מערכת ההוצאה לפועל, לנוע מדיון לדיון ולהמשיך לעמוד בצו התשלומים וההגבלות המוטלות על חדלי פירעון ללא כל סיום נראה לעין. החקיקה החדשה מסדירה לראשונה את ההליך ומאפשרת לקבל הפטר לאחר 4 שנים לכל היותר. כאשר סכום החובות הינו נמוך יחסית, קיים מסלול חדש ומהיר המאפשר לנהל את ההליך כולו מול רשם ההוצאה לפועל ומחוץ לכותלי בית המשפט. במסלול זה, יהיה באפשרותך לקבל צו הפטר מחובות תוך 18 חודשים בלבד.

הליכים קלים אלו זמינים לחייבים אשר יבססו מעבר לכל ספק כי חובם נוצר בתום לב ומותנה בשיתוף פעולה מלא עם הממונה על חדלות פירעון ושיקום כלכלי במשרד המשפטים. הודות לשינוי העמוק שהתחולל בחקיקה, פשיטת רגל כבר אינה סוף העולם. זוהי הזדמנות פז חשובה לאין ערוך לשנות מסלול ולנוע לקראת שיקום כלכלי שיאפשר לך לצאת לדרך חדשה.

הגבלות על חייב בעל יכולת המשתמט מתשלום חובותיו

רשם ההוצאה לפועל רשאי מכוח סמכותו להטיל הגבלות שונות על החייב אשר השלכותיהן על החייב עשויות להיות מכריעות. אלו כמה מהעיקולים וההגבלות שרשאי הרשם להטיל.

עיקול מיטלטלין

רשם ההוצאה לפועל עשוי להפעיל גורמים מטעמו לעיקול חפצי ערך מביתו של החייב. חפצים אלו ישוערכו והרשם רשאי לממשם על מנת לפרוע את החובות. כמו כן, רשאי הרשם להטיל עיקולים על משכורות וחשבון בנק. לעתים קרובות, עיקולים אלו עשויים להקשות באופן ניכר על שמירת החייב על יציבותו הכלכלית וכתוצאה מכך יכולת ההחזר שלו עשויה להיפגע אף יותר.

עיקול מקרקעין

גם נכסי מקרקעין עשויים לשמש למטרה זו. מדירות מגורים ועד משקים חקלאיים, כל נכס בבעלות החייב עשוי להיות מעוקל. אם לא תתקבל כל החלטה בעניין הנכס המעוקל למשך 3 שנים, יימחק העיקול.

עיכוב יציאה מהארץ

כמו כן, רשאי הרשם להטיל צו עיקול יציאה מהארץ על החייב ולמנוע ממנו לעזוב את גבולות המדינה.

כמו כן, קיימות הגבלות רבות אחרות כמו הקפאת רישיון הנהיגה או הדרכון, איסור על שימוש בכרטיסי חיוב ואשראי ובמקרים מסוימים אפילו עונשי מאסר.

משרדנו יסייע לך להגיש בקשה לביטול עיקולים והגבלות תוך 24 שעות

אם בכוונתך להשיב את חובך ונדרש עבורך סיוע כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, השלב הראשון יהיה לסייע בביטול העיקולים וההגבלות על מנת לספק לך את מרווח הנשימה הדרוש כדי לטפל בכך. יחד, נסייע לך לנסח בקשה מנומקת היטב שתפרט את ההצדקות לביטול העיקולים וההגבלות. במקרים רבים, נעשה שימוש לרעה בסמכויות אלו ובקיאותנו בחקיקה החלה תאפשר לנו להמציא את כלל ההצדקות לביטול כל ההגבלות לאלתר.

בין אם עוקל כל חפץ ערך המשמש לפרנסתך, אם עוקלו קצבאות קיום, או אם ההגבלות הוטלו במהלך תקופת הקפאת הליכים או לפני שניתנה לך הזדמנות להגיב, נוכל לסייע לך להסיר את העול מעל צווארך תוך 24 שעות ולהתחיל בצעדים לפירעון החוב.

הגנה וחילוץ מפני מלווים מפרי חוק

למרבה הצער, גורמים עברייניים רבים פועלי בשוק הישראלי באין מפריע ומנצלים את מצוקותיהם של חייבים על ידי מתן הלוואות בשוק האפור בתנאים דרקוניים ובניגוד לחוק. צוות המשרד בקיא ומנוסה בניהול סיטואציות מסוג אלו ויסייע לך לקבל הגנה מפני הגורמים המפוקפקים ולבטל את ההלוואה שניתנה שלא כדין. ללא חיים בפחד, ללא ריביות קצוצות ובלתי חוקיות וללא מעגל קסמים בלתי ניתן לפריצה.

משכנתא על דירת מגורים

אי עמידה בתנאי המשכנתא עשויה לגרור במקרים רבים הליכי הוצאה לפועל. בנק המשכנתאות ממנו קיבלת את ההלוואה רשאי לדרוש ממערכת הוצאה לפועל לנקוט באמצעים שונים כמו פינוי הדיירים מהנכס, עיקול הנכס ומימושו לפירעון החוב, לרוב תוך שערוכו במחיר נמוך בהרבה ממחיר השוק. כדי לא לאבד את הבית ולחזור לשגרה, נסייע לך להגיש התנגדות ונבחן יחד את כל האפשרויות העומדות לרשותך כדי לפרוע את החוב ולתקן את התסבוכת שלעתים קשה מאוד לעצור.

משכנתא על מקרקעין שאינם דירת מגורים

גם אם משכנת נכס מקרקעין כנגד הלוואה, עומדות לרשותך זכויות רבות. נשמח לייצג אותך בוועדת חריגים שתאפשר לך לקבל הקלות משמעותיות בהחזר המשכנתא, להגיש התנגדויות ולספק לך ייעות משפטי מהשורה הראשונה לאורך כל התהליך.

בקיאות מעמיקה בהליכי חיפוש, הבאה מאסר ומעצר לחייבים

במקרים קיצוניים, בהם לא נעשה כל צעד על מנת להסדיר את החוב, גם לאור הגבלות ואזהרות רבות, עשוי רשם ההוצאה לפועל להוציא צו חיפוש, הבאה או מעצר נגד החייב ובמקרים מסוימים הדבר אף עשוי להסתיים בעונשי מאסר בפועל. הליך זה נפוץ בעיקר בתיקי מזונות. הגשת בקשה לביטול צו מאסר עשויה להיות מורכבת ודורשת התייחסות משפטית מקצועית. הניסיון רב השנים שלנו בתיקי הוצאה לפועל מורכבים וסבוכים מאפשר לנו לנסח את בקשתך עם טיעונים חזקים ומגובים בתקדימים עדכניים. לאורך כל הדרך, נסייע לך להימנע מסנקציות בעלות השלכות מרחיקות לכת ונסייע לך למצוא דרכים המותאמות ליכולותיך לפרוע את החוב ולסיים את מסכת הייסורים.

שירותי המשרד לזוכים

כל מאמצי הגבייה שלך העלו חרס? חייבים רבים משתמטים מתשלום? החוק עומד לצידך ומציע לך טווח רחב של כלים על מנת לתבוע את המגיע לך. בין אם מדובר בצ'ק שלא כובד, בחשבונות שלא שולמו ואפילו בפיצויים שנפסקו על ידי בית משפט כשיר שטרם שולמו, מערכת ההוצאה לפועל עומדת לרשותך. זוכה אשר טרם כובדו חובותיו המגובים בכל מסמך רשמי, נחשב כמחזיק בפסק דין ורשאי להסתייע ברשויות האכיפה על מנת להבטיח שחובו ייפרע. כדי להניע תהליכים ביעילות במערכת הסבוכה ולהבטיח תהליך גבייה מהיר ויעיל, אנו מלווים אותך לכל אורך הדרך ושומרים את האצבע על הדופק כדי להבטיח שכל הצרכים שלך יקבלו מענה בהקדם.

פתיחת תיק פסק-דין כספי

נפסקו לטובתך פיצויים או אי אילו קנסות ותשלומים במסגרת פסק דין? בכל מקרה בו החייב אינו פורע את חובותיו ומשתמט מתשלום, באפשרותך לפנות ללשכת ההוצאה לפועל ולפתוח תיק כדי לאכוף את החיוב. את התיק ניתן לפתוח החל מ-30 יום ממועד מתן פסק הדין. הליך האכיפה עשוי להיות ארוך וסבוך ולאורך התקופה, ינקוט גם החייב בצעדים על מנת להצר את צעדיך. כדי שתיקך לא ייפול בין הכיסאות וכדי לייעל הליכים, חשוב שיעמוד לרשותך עורך דין הוצאה לפועל מנוסה ומיומן שיספק לך ייעוץ וייצוג מתמשך, המכיר היטב את אופן התנהלות מערכת הוצאה לפועל ויוכל לסייע לך למצות את הדין בכל האמצעים העומדים לרשותך במסגרת החוק.

פתיחת תיק תובענה על סכום קצוב

במקרים של אי קיום חוזה או כל הסכם כתוב אחר לתשלום שנחתם על ידי חייב, קיים מסלול מהיר ויעיל יותר לתביעת הסכום מחוץ לכותלי בית המשפט. במקום לגשת לבית המשפט ולהגיש כתב תביעה שניהולה עשוי להימשך שנים, באפשרותך לפתוח תביעה על סכום קצוב ישירות בהוצאה לפועל. יהיה עליך רק להמציא את התחייבות החייב לשלם את הסכום ולמלא את טופס הבקשה לצד כלל הטיעונים ומרגע זה, תנוהל תביעתך דרך ההוצאה לפועל. גם כאן, ייצוג נכון עשוי לייעל את התהליך ולהציג את טיעוניך לפתיחת התיק באופן משכנע ובהתאם לחוק.

פתיחת תיק פסק-דין צו עשה

כל זוכה המחזיק בפסק דין המחייב כל גורם אחר לבצע או להימנע מכל פעולה, זכאי לפתוח תיק פסק דין צו עשה בכל מקרה בו פסק דין זה אינו ממומש. בין אם מדובר בביצוע תשלום, בפינוי מושכר שדייריו משתמטים מתשלום דמי השכירות, הפרת זכויות יוצרים ואפילו במסגרת דיונים רבניים, פתיחת התיק תאפשר לתת "שיניים" לפסק הדין ולהטיל הגבלות ועיקולים חמורים על הגורם הפועל בניגוד לפסק הדין.

פתיחת תיק שטרות והמחאות

בין אם קיבלת צ'ק ללא כיסוי, או אם לא ניתן לממש שטר ערבות בנקאית במסגרת הסכמים כאלו ואחרים, באפשרותך לפתוח תיק שטרות ולהגיש בקשה לביצוע שטר על מנת לקבל את המגיע לך. זהו כלי חשוב המשמש רשויות ממשלתיות, חברות מסחריות וגורמים פרטיים כאחד על מנת לתבוע כל סכום שלא ניתן היה לגבות באמצעות המחאות ושטרות שלא ניתן לכבד. כדי לפתוח בהליך, יש למסור טפסים מתאימים לידי לשכת ההוצאה לפועל וכדי לייעל את התהליך ולנהל אותו בטרחה מינימלית מצידך, מומלץ להסתייע בשירותים משפטיים.

פתיחת תיק משכון

יש ברשותך שטר משכנתא או משכון על נכס מקרקעין? ניתן לפנות להוצאה לפועל על מנת לממשו על נכסי בבעלות החייב. כל עוד מועד פירעון החוב חלף מזה 6 חודשים, עומדים לרשותך מגוון כלי אכיפה. במקרים מסוימים ועם הסיוע המשפטי הנכון, יהיה באפשרותך להגיש את הבקשה תוך זמן קצר בהרבה.

ראשית, תישלח לחייב אזהרה לפירעון החוב ויידוע כי נפתחה בקשה למימוש השטר. אם לא יתקבל מענה לאזהרה, ניתן יהיה לממש את המשכון ולמכור את דירת החייב על מנת להשתמש בסכום לפירעון החוב. יש להגיש טופס בקשה לפתיחת תיק המשכון עם שטר המשכנתא, תצהיר עובדתי ומפרט מדויק של הנכסים שמושכנו ושל סכום החוב. כדי לקדם את התהליך בצורה הטובה ביותר ולהבטיח שהתצהיר מכיל את כל העובדות באופן מדויק, נסייע לך לאורך כל תהליך הגשת הבקשה ונבטיח כי מימוש השטר יבוצע ביעילות ובמהירות האפשרית.

משרד עו"ד הוצאה לפועל שמעון האן – הכתובת שלך בכל הליכי ההוצאה לפועל

בין אם אמרת כבר נואש מגביית חובות המגיעים לך כדין, או אם חובותיך יצאו מכלל שליטה, נשמח לעמוד לרשותך. על אף היותנו אחד המשרדים הגדולים בירושלים, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לשמור על זמינות גבוהה ויחס אישי. לאורך כל הדרך יש לך אוזן קשבת וייעוץ משפטי מהשורה הראשונה שיאפשר לך לקבל את הפתרונות המותאמים ביותר לצרכים ולנסיבות שלך ולטפל בכל הנדרש עבורך בהקדם האפשרי ובעוגמת נפש מינימלית ככל הניתן.

צוות המשרד ישמח להשיב לכל שאלה שעשויה לעלות לך ולספק לך ייעוץ ראשוני מעורך דין הוצאה לפועל שיאפשר לך לבחון את המשך צעדיך, על מנת להתחיל לנהל את תיקי ההוצאה לפועל שלך באופן מושכל, יעיל ואמין יותר, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולקבל את הפתרונות המקצועיים הטובים ביותר.

אין לראות את האמור כייעוץ משפטי, מומלץ להתייעץ עם עורך דין הוצאה לפועל שמעון האן לפני כל פעולה.עו״ד

ליצירת קשר מלאו את הטופס או התקשרו למספר: 077-803-6102

שמעון האן

שמעון האן

היכרות עם משרד עו"ד האן בראשות עו"ד שמעון האן. הצוות שלנו עוסק בטיפול בתיקי לשון הרע בצורה המקצועית ביותר. יש לנו את הכישורים והניסיון לייצג לקוחות בכל הרמות של הליכי לשון הרע. מלשון הרע ,הוצאת דיבה ובריונות ברשת, ראינו הכל. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו, עם שורה של ניצחונות עבור הלקוחות שלנו.

אבל אנחנו לא רק מומחי לשון הרע; אנחנו גם מקצוענים במשפט אזרחי-מסחרי. הצוות שלנו יודע את הדברים שלו בכל הנוגע לעסקאות מורכבות, נדל"ן, חוזים ועוד. בנינו מוניטין של מצוינות, ומושכים לקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.

במשרד עורכי הדין האן, אנו מאמינים שלכולם מגיע ייעוץ וייצוג משפטי מהשורה הראשונה. המגע האישי והמקצועיות הבלתי מעורערת שלנו מייחדים אותנו. כשאתה בוחר בנו, אתה מקבל תומכים עזים שילחמו על זכויותיך, במיוחד במקרים של לשון הרע. סמוך על משרד עורכי הדין ונוטריון שמעון האן עבור כל הצרכים המשפטיים שלך.

עורך דין שמעון האן
לקבלת ייעוץ ללא עלות!

כדי לקבל שיחת ייעוץ באפשרותך לחייג עכשיו לטלפון 077-803-6102 או להשאיר פרטים כאן בטופס ואנו ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

עורך דין הוצאה לפועל
הגנת אמת

הגנת אמת

חופש הביטוי הוא זכות יסודית המאפשרת לאנשים להביע דעות ולנהל שיח פתוח. עם זאת, פרסום דברים פוגעניים עלול להוות לשון הרע ולגרור תביעה משפטית. במקרים

קרא עוד »
הוצאת דיבה בפייסבוק 

הוצאת דיבה בפייסבוק 

פייסבוק הפכה לפלטפורמה מרכזית לביטוי אישי, שיתוף מידע ותקשורת חברתית. עם זאת, קלות הפרסום ברשת עלולה להוביל להפצת דברי לשון הרע, שעלולים לפגוע קשות בשמו

קרא עוד »
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader
שלום, אני מעוניינ/ת לשוחח עם עו"ד שמעון האן, אשמח לקבל פרטים.