עורך דין מקרקעין מומלץ

בחירה של עורך דין מקרקעין מומלץ הינה בעלת משמעות רבה בכל הנוגע לסגירת עסקת מקרקעין ונדל"ן, קבלת ייעוץ מקצועי בנושא מיסוי ושירותים נלווים נוספים. עורך דין מקרקעין מומלץ  עבר הכשרה והתמקצע בכל מגוון ההיבטים וצדדי תחום המקרקעין. כאשר אתם מחפשים אחר עורך דין מנוסה ומומלץ בתחום מקרקעין ונחלות, חשוב לבדוק ולברור היטב מתוך רשימת עורכי הדין הקיימת, עו"ד מקרקעין בעל מוניטין חיובי, ניסיון ובקיאות גבוהה בתקנות ובחוקים המשתנים בתחום המקרקעין לאורך השנים. עו”ד מקרקעין מוביל בתחום, יעניק לכם מענה משפטי מקצועי מלא וכולל לכל מגוון ההיבטים והנושאים הרלוונטיים, ליווי, ייעוץ וייצוג אישי ומעטפת שירותים מקיפה לאורך כל הדרך.

בחירה נכונה של עורך דין מקרקעין מומלץ

מדוע חשוב לבחור עורך דין מנוסה ומומלץ, במיוחד כאשר אנו עוסקים בתחום המקרקעין? התשובה לכך מורכבת ממספר סיבות וכמה פרמטרים. ראשית, דיני המקרקעין נחשבים לתחום דינמי ומורכב המשתנה ומתעדכן לאורך השנים. נוסף על כך, לדיני המקרקעין ישנם תחומי משפט נרחבים וממשקים רבים. עורך דין מקרקעין מיומן ומומחה אמור להיות בקיא במגוון נושאים בהם: נחלות, ירושות, מיסוי מקרקעין, מכר ועוד ובעל היכרות ובקיאות בכל התקנות והחוקים הרלוונטיים לתחום. כאשר אתם מחפשים אחר עו"ד שעוסק בתחום זה, חשוב לברר ולבדוק כמה פרטים ודברים עיקריים. ראשית, יש לבצע בדיקה ולברר באילו פרויקטים עורך הדין שמועמד לייצג אתכם נטל חלק או ניהל בעבר ובאילו סוגים של תיקי מקרקעין יש לו ניסיון עשיר ונרחב. רכישה מקבלנים, ליווי יזמים ושיתוף פעולה עם מתווכים וקונים, כל אלה הינם נושאים שניסיון ובקיאות של עורך הדין בהם יעידו על מידת ההתאמה שלו לייצג אתכם. מעבר לכך, כדאי לקבל המלצות וחוות דעת ממכרים, חברים, קרובי משפחה ואנשים אחרים שאתם סומכים על דעתם לגבי שירותיו ויכולותיו של עורך הדין ולהתרשם מהתקשורת והכימיה ביניכם, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים תחת ידיים טובות, מקצועיות ואמינות ותוכלו לקדם את הטיפול בענייניכם בצורה הטובה ואופן המקצועי ביותר.

דיני מקרקעין

דיני מקרקעין קבועים בחוק המקרקעין תשכ”ט, 1969 ומטרתם הסדרת זכויותיהם של המעורבים וכן כל שנוגע, רלוונטי וקשור אליהם בהסכם. זכות הקניין הינה זכות בסיסית שעוסקת ביחסים בין בני אדם לבין נתון קנייני מסוים. בכל הקשור לזכויות מקרקעין, עורך דין מקרקעין חייב לדעת לעשות את ההבחנה וההבדלה בין סוגי הזכויות הקיימות והאפשריות, לרבות זכות בעלות ושכירות, זכות קדימה, משכון משכנתא וכו'. החשיבות והמשמעות בבחירת עו”ד מקרקעין מוערך ומומלץ הינה רבה ואף קריטית להשלמת העסקה בצורה מוצלחת ולניהול התיק באופן מקצועי ומיטבי, תוך שמירה על האינטרסים והזכויות של הלקוח. והיעיל ביותר.

התמחות ומומחיות בתחום הרלוונטי לכם

ישנם לא מעט עורכי דין טובים ומומלצים בתחום המקרקעין כמו גם בתחומי משפט אחרים. אולם, חשוב לבדוק ולוודא מראש שעורך הדין שאיתו תעבדו ותבחרו ללכת יד ביד, יידע כיצד לנהל ולצלוח את התיק המסוים והספציפי שלכם. חשוב לדעת שלא כל עו"ד מקרקעין הינו בעל ניסיון יומיומי ופעיל באופן קבוע בכל מגוון ענייני, נושאי ודיני המקרקעין ומשום כך, עליכם לוודא שהמיומנות, ההתמחות והניסיון המקצועיים שלו מתאימים ומכוונים לצרכים המשפטיים הרלוונטיים למקרה הספציפי שלכם. שימו לב שוותק מהווה יתרון משמעותי וגדול ושמספר ההצלחות בניהול תיקים שדומים לתיק שלכם מהווה אינדיקציה חשובה וטובה לגבי השאלה האם אכן מדובר בעורך דין מקרקעין שמסוגל לנהל עבורכם את התיק או את העסקה בצורה מיטבית תוך שמירה ומיצוי הזכויות והאינטרסים שלכם.

מקצועיות, אחריות ויחס אישי

עורך דין מקרקעין מומלץ הינו כזה בעל מגוון ניסיונות רחב ועשיר וידע מעמיק כך שיהיה קשוב ויוכל לשמוע ולהבין מהלקוחות שלו שהולכים עמו יד ביד מה הצרכים והיעדים שלהם וכיצד ניתן לסייע להם בצורה הטובה ביותר. בתחום המקרקעין פועלים משרדי עורכי דין גדולים, אולם לא בכל המקרים הבחירה הטובה והנכונה ביותר תהיה במשרד גדול, שכן לעתים בחירה בעו"ד מקרקעין מנוסה שאינו בעל משרד גדול עשויה דווקא להיטיב אתכם מבחינת היחס האישי, תשומת הלב ואיכות השירות שתזכו לקבל. חשוב להבין שהכימיה והתקשורת הבין אישית עם עורך הדין שייצג אתכם הינה בעלת חשיבות ומשמעות רבה בכל הנוגע להצלחת הטיפול בעסקה, בהליך או בתיק שלכם.  בניגוד לחברות ומשרדים גדולים שבהם רוב העבודה מתבצעת דווקא ע"י מתמחים, במשרד בוטיק קטן יותר, תזכו לקבל יחס אישי והתיק שלכם ינוהל ויטופל ע"י עורך הדין שבחרתם בקפידה ולא על ידי צוות מתמחים. עורך דין מקרקעין מומלץ יעניק לכם שירות ומענה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר וזאת על סמך ועל בסיס ניסיון וותק של שנים שמלווה בלקוחות מרוצים והצלחות רבות. לצד המקצועיות, ישנה משמעות רבה גם לתיאום ציפיות, שקיפות , שיתוף פעולה וקבלת השירות ביחס אישי ובזמינות ומלאה לאורך כל הדרך ללא צורך לחפש ולרדוף אחר עורך הדין שלכם.

מניעת טעויות ושמירה על אינטרסים חיוניים

שירותיו המקצועיים של עורך דין מקרקעין מומלץ נועדו להקל על התחושה והמצב של הלקוח ולהשרות תחושת ביטחון בנוגע למהלכים שונים שהינם משמעותיים וחשובים עד לביצוע והשלמת העסקה בצורה חלקה וללא בעיות העלולות לצוץ בעתיד. למרבה הפלא, בכל סוגי המצבים הנוגעים למקרקעין והעסקאות השונות יש חוסר וודאות ולעתים אף "בורות" בקרב רוב האנשים. תחום המקרקעין טומן בחובו סיכונים רבים שחשוב להימנע ולמנוע אותם, שכן מדובר בעסקאות הכרוכות בהשקעת הון רב ומערכת החוקים בתחום הינה סבוכה, מורכבת ולעתים קשה להבנה. על מנת שלא ליפול בתהליך,  חשוב שלא לבצע צעדים ומהלכים ללא ליווי וייעוץ של איש מקצוע שנמצא לצידכם באופן שוטף ויוכל להדריך ולה נחות אתכם כיצד לנהוג ולפעול ויוודא שאתם אכן פועלים לפי החוק ובמקביל שומרים על האינטרסים והזכויות החיוניים והחשובים לכם בהווה ובעתיד. עורך דין מומלץ בתחום המקרקעין ידאג מראש שלא תבצעו מהלכים מוטעים או שתיתקלו בבעיות עתידיות, שכן בזכות הניסיון והמומחיות שלו הוא יצפה מראש את הבעיות והתקלות עוד לפני בואן וינטרל אותן על ידי ניסוח, עריכה וחתימה על חוזים והסכמים  טובים ומדויקים שיישמרו ויגנו עליכם גם בעתיד.

חוק המקרקעין

חוק המקרקעין הינו חוק וותיק שנחשב לאחד החוקים המשמעותיים והחשובים ביותר בתחום. החוק עוסק ומתמודד עם מגוון היבטים רחב שרלוונטיים לתחום המקרקעין בהם: בעלות על נכס, תהליך הרישום, מיסוי מקרקעין, כיצד לקבוע שותפות ועוד. צוות מומחים מנוסה ומיומן של משרד עורך דין מקרקעין מומלץ יוכל לסייע לכם לנהל ולטפל בכל מגוון הצרכים וההיבטים המשפטיים שלכם. עו״ד מקרקעין מנוסה ומומחה מספק את כל מגוון השירותים החיוניים הקשורים לתחום המקרקעין, החל מחוזי מכר בסיסיים ופשוטים ועד לעסקאות מקרקעין גדולות ומורכבות יותר. כל פעולה ועסקה בתחום המקרקעין והנדל"ן הינה חשובה, מורכבת ואף מסוכנת, שכן, ככל הנראה, מדובר באחת מהעסקאות המשמעותיות, הגדולות והיקרות ביותר שאדם יבצע במהלך חייו. משום כך,  יש חשיבות ומשמעות רבה לבחירת עורך דין מנוסה ומקצועי שיעשה כל מאמץ במטרה לסייע ללקוחותיו לעבור את התהליך ולהשלים את העסקה בצורה הטובה ביותר ובהצלחה רבה.

נקודות חשובות לבחירה נכונה של עו"ד מקרקעין

ללא ספק בחירה של עורך דין מקרקעין שילווה אתכם, מהווה  משימה חשובה ומורכבת המחייבת השקעת זמן, מחשבה ותשומת לב מלאה. עורך הדין שתבחרו הוא זה שיילווה אתכם לאורך כל שלבי התהליך ויסייע בידכם להשלים עסקאות מקרקעין גדולות חשובות תוך הקפדה לשמירה על החוקים, הנהלים והתקנות בתחום, על מהלך עבודה תקין ועל הזכויות והאינטרסים החשובים והחיוניים לכם. בעת בחירת עורך דין מקרקעין מומלץ, שימו לב לפרמטרים ולנקודות הבאים:

  • תחום התמחות – אחד הפרמטרים והדברים שחושב לשים אליו לב ולבדוק היטב לוודא טרם אתם שוכרים את שרותיו של עורך דין מקרקעין, הינו תחום ההתמחות של המשרד. חשוב לוודא שמשרד עורך הדין שאתם שוקלים לבחור בו, אכן מתמחה בתחום הספציפי שלגביו את זקוקים לליווי ושירות בתחום המקרקעין והנדל"ן. לצד העובדה והנתון של שנות ניסיון וותק בתחום, שימו לב גם לנפח הניסיון עצמו, משום שייתכן שעורך דין מסוים שקיבל רישיון עריכת דין לפני כ – 10 שנים ליווה בפועל מספר  קטן יחסית של עסקאות מקרקעין או שעסק בתחום הספציפי שחיוני לכם במידה מועטה וזאת לעומת עורך דין מקרקעין שקיבל רישיון לפני שלוש שנים אך מדי יום הוא מלווה עשרות לקוחות בעסקאות מקרקעין. במצב שכזה, למי יש יתרון ויותר ניסיון? ללא ספק, ניסיון מעשי מהווה אינדיקציה טובה יותר משנות עיסוק בתחום שהן נתון המופיע על הנייר בלבד.
  • פגישה אישית – פגישה אישית ראשונית נועדה לאפשר לכם להתרשם מעורך הדין ומרמת השירות שהוא מציע. כימיה ותקשורת טובה עם עורך הדין הינן פקטור חשוב בנוסף לניסיון ויכולות מקצועיות. בפגישה שאלו את עורך הדין, לגבי ניסיונו בתחום והסבירו לו את סוג העסקה שבגינה פניתם אליו. סמכו על התחושה והאינטואיציה שלכם ובמידה ואתם חשים  שאכן נוצרה כימיה ותקשורת טובה עם עורך הדין, תוכלו לחוש ביטחון שניהול התיק שלכם יתבצע בצורה טובה ויעילה יותר ותרגישו פתוחים ובטוחים לשיתוף פעולה המשמעותי והכה חשוב שעומד בפניכם. בדקו שעורך הדין מעניק לכם תשומת לב מלאה ויחס אישי ושהוא מדבר אתכם באופן חופשי ובגובה העיניים. פעמים רבות, עורכי דין, עושים שימוש בשפה משפטית שאינה מוכרת או ברורה למי שאינו חי ומכיר את התחום. אל תתביישו לשאול שאלות בנוגע לכל פרט או דבר שאינו מובן או ידוע לכם וזכרו שידע הינו כוח, כלומר ככל שתבינו ותדעו יותר, תחושו חזקים ובטוחים יותר לקראת המהלך והעסקה הכי חשובים ויקרים בחייכם.
  • אל תתפשרו על מקצועיות – לעיתים עלול להיווצר פיתוי לוותר על סיוע של עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה בשל הרצון לחסוך בשכר הטרחה. אולם, זכרו שאין תחליף לעבודה מקצועית ומיומנת של עורך דין מומחה ששומר על הזכויות והאינטרסים שלכם. בסופו של דבר, עו"ד מנוסה ומקצועי הוא זה שיגן עליכם ועל הכספים שלכם לאורך התהליך. 

בדיקות מקצועיות מקיפות המבוצעות ע"י עורך דין מקרקעין מקצועי

מהלך של מכירת או קניית דירה הינו משמעותי ובעל השלכות רבות. בעסקת מקרקעין מעורבים סכומי כסף גבוהים והיא כרוכה בהתרוצצויות רבות וטיפול בשלל נושאים טכניים, קבלת אישורים ומסמכים, ענייני מיסוי, היבטים משפטיים ועוד. נוכח המורכבות של המהלך, לא ניתן לבצעו ללא ליווי ויד מכוונת של גורם מקצועי בר סמכא שינהל את העסקה ויכוון את המהלך באחריות. המסקנה בכל הנוגע לעסקאות מקרקעין היא שיש צורך במעורבות וליווי של עורך דין מקרקעין מומלץ ומקצועי המתמחה בהסכמי מכר. אתרי האינטרנט מלאים בתיאורים וסיפורים של מעשי מרמה שבוצעו כלפי לקוחות תמימים שניסו לקנות נכס במיטב הכספים שאותם הם חסכו לאורך שנים ארוכות ואיבדו חלק ניכר מהכסף שהם חסכו והשקיעו. במהלכים ומקרים שקשורים בנדל"ן, הרי שהצורך בליווי וייעוץ משפטי הינו אקוטי וחשוב שלא לוותר עליו וזאת לאור העובדה כי מדובר בסכומי כסף גבוהים ומשמעותיים.

נסח טאבו עדכני

בדיקה מקיפה המבוצעת בידי עו"ד נדל"ן מקצועי מתחילה הפקת נסח טאבו עדכני בלשכת רישום המקרקעין. הוצאת נסח הטאבו נועדה לוודא מיהם בעלי הזכויות הרשומים בנכס והאם אמנם מדובר באותה הדמות שהציגה עצמה כבעלים של הנכס. בנוסף לכך, תתבצע בדיקה לגבי המצב הפיננסי של בעל הנכס על מנת לוודא שהנכס אינו משועבד וכי לא רובצים על בעליו חובות כבדים. עורך הדין יבדוק שבעל הנכס אינו מוגדר כפושט רגל וכן אם קיימות בשטח הזה הערות אזהרה דבר שמעיד שבוצעה כבר מכירה של הנכס הזה לאדם אחר ולכן נרשמה הערת אזהרה שמעידה שמתבצע כבר תהליך של מכירה בפועל למישהו אחר. לא ניתן לקדם את תהליך רכישת הדירה או הבית עד שהמכשול הזה יוסר ובמידה והיה ניסיון למכור נכס אחד למספר אנשים, הרי שמדובר במעשה נוכלות ויש להתרחק מאותו אדם.

האחריות של עורך דין מקרקעין מומחה

עורך דין מקרקעין יבחן את הדברים הרלוונטיים למימוש העסקה בכל הרבדים השונים ורק במידה והכול יימצא תקין, הרי שהוא יאשר לקדם את ההליך ולעבור לשלב של הכנת טיוטת חוזה. אחריותו וסמכותו של עורך הדין הינה רחבה למדי ומשום כך, לנוכח כל בעיה ומהמורה בדרך, הוא יעצור את התהליך ויטפל בנושא ובמסמך הבעייתי הספציפי כדי שיהיה ניתן להמשיך ולהתקדם הלאה.

טיפול בנושא מס רכישה 

חוקי המס במדינת ישראל משתנים ומתעדכנים מעת לעת, נכון לשנת 2021, כל מי שרוכש נכס שהינו ביתו הראשון, אינו נדרש לתשלום של מס רכישה, אולם מי שרוכש נכס המהווה דירה לצורך השקעה שהיא נכס שני, שלישי וכן הלאה שלו, מחויב לשלם מס רכישה. עורך דין מקרקעין שמלווה את העסקה, יבצע תחשיב ויעביר את דרישת התשלום לרוכש הנכס על מנת שזה ישלם את המס כפי שנדרש בחוק. החוק מגדיר ומגביל לשלושים יום את פרק הזמן ממועד החתימה על החוזה ועד למועד ביצוע והעברת התשלום בפועל של מס רכישה.

מס שבח מקרקעין והיטל השבחה

על פי קריטריונים שקבועים בחוק, במקרים מסוימים, גם המוכר אמור לשלם תשלום מס שבח וכן היטל השבחה וזאת לאור הבדל בין שוויו של הנכס והערך של הרכישה כאשר התבצעה לפני מספר שנים, בהשוואה לערך הנכס ושוויה של המכירה כעת. בהתאם לטבלאות שמפרסם משרד האוצר, יחשב עורך הדין את גובה המס. גם במקרה זה, למוכר יהיו 30 יום להעביר בפועל את התשלום. לאחר הצגת שובר תשלום, ניתן יהיה להמשיך ולהתקדם בהליך של העברת הנכס ויתרת התשלומים מהרוכש למוכר.

תפקידו של עורך דין בעסקת מקרקעין

תפקידו של עורך דין בעסקאות מקרקעין הינו בעל משמעות רבה ביותר. בזכות הניסיון והידע הרב שהוא צבר לאורך השנים, עורך הדין יבחן נושאים והיבטים רבים בצורה יסודית ובאופן מעמיק ויאתר מיד גורמים ונקודות בעייתיים שעלולים לעכב ולסבך את העסקה. ישנם מצבים ומקרים שבהם מתנהל והולך במורה חלקה וניתן לסיים את המהלך ולהשלים את העסקה באופן מהיר והוגן. אולם, בחלק מהמקרים צצות בעיות ומצבים לגביהם עורך דין מקרקעין ימליץ ללקוח שלו שלא להמשיך ולקדם את העסקה, וזאת משום שקיים חשש ורב הנסתר על הגלוי כך שמוטב שלא להיכנס אליה. בדיקה של אופן רישום נכס במשרדי רשם המקרקעין מהווה נושא אקוטי בכל הנוגע להיתכנות של עסקת נדל"ן. עורך הדין שילווה אתכם יבחן על פי סימון  גוש וחלקה מיהם בעלי הזכויות בנכס במטרה לוודא שאמנם מדובר באותו אדם שהציג עצמו כבעלי הנכס והאם ישנם בעלי זכויות נוספים. בנוסף הבדיקה נועדה לברר האם ישנם נושאים בעייתיים דוגמת עיקול, שיעבוד או הערת אזהרה.

אישור ביצוע העסקה

במידה והרישום בטאבו אכן תקין, ניתן לקדם את התהליך. אולם במקרים שבהם ישנה נורית אזהרה, הרי שתפקידו של עורך הדין יהיה לבדוק את הבעייתיות באופן מקצועי ומעמיק. לדוגמה אם קיים עיקול על הנכס בשל חובות למס הכנסה, עורך דין מקרקעין יבדוק עם הבעלים של הנכס האם הוא מכיר בגובה החוב והאם הוא ישלם ויחזיר אותו על ידי הכספים של העסקה. במידה שתשובה תהיה שהוא אכן מודע לחוב ושהוא מתחייב לשלם אותו כך שיוסר העיקול, אפשר להתקדם בעסקה אך להתנות אותה בהסרה של העיקול. לעומת זאת, במידה ובעל הנכס יתכחש לסכום החוב שמס הכנסה דורש וקיימים חילוקי דעות מול המפקח ומשום כך הוא לא יחזיר וישלם את החוב, הרי שלא ניתן להמשיך ולקדם את העסקה. תפקידו של עורך הדין הינו להגן על הלקוח ולהזהיר אותו במקרים ומצבים מסוג זה על מנת שלא ירכוש נכס עליו קיים עיקול של גורם אחר. עורך הדין שמייצג את המוכר של הנכס יכין טיוטת חוזה שתוגש לעיון של עורך הדין המייצג את הרוכש. ברוב המקרים, נוצרות מחלוקות בנוגע לנושאים או סעיפים כאלה ואחרים ובמצבים הללו, עורכי הדין נדרשים לעשות כל מאמץ על מנת לגשר על הפערים, להגיע להבנות ולהסכמה ולמצוא נוסח המקובל על שני הצדדים.

לוח התשלומים ברכישה של נכס נדל"ן

אחד הנושאים המשמעותיים והמהותיים בכל חוזה נדל"ן ומקרקעין הינו לוח התשלומים. ברוב המקרים, ערך המכירה, נחלק למספר תשלומים, כאשר הרוכש מעביר סכום כסף משמעותי בהתחלה בשיעור של % 10 – % 15 מערכה הכולל של העסקה ובהמשך הוא יפרט לגבי המועדים בהם הוא יעביר את היתרה בהתאם לפרמטרים רלוונטיים דוגמת מועד קבלה של כספים המיועדים למטרה הזו למשל משכנתא או ערך המכירה של הבית הנוכחי.

קבלת בטוחות ברכישה של נכס מחברה קבלנית

עורך דין מקרקעין מומלץ ומנוסה שמלווה אתכם במידה ואתם מתכננים לרכוש נכס מחברה קבלנית, יוודא שיתקבלו ערבויות בנקאיות עבור כל תשלום שהוא מעביר ומבצע. כאשר מדובר ברכישת דירה מחברה קבלנית, נוצר חשש ואיום מתמיד שהחברה האחראית על הפרויקט לא תצליח להשלים את המהלך והפרויקט בשל בעיות וקשיים כלכליים ומשום כך על הלקוח לקבל בטוחות וערבויות בנקאיות מתאימות לכל הכספים ששולמו ובמקרה שבו חלילה צצה בעיה כלשהי, הלקוח יכול לחלט את הערבויות ולקבל חזרה את הכספים ששולמו.

שליטה ובקיאות בשוק הנדל"ן בישראל

עו"ד מקרקעין מומלץ ומקצועי חייב  להתמחות לפני הכל ברכישה ומכירה של דירת מגורים מאנשים פרטיים ומקבלן וזאת משום, שמדי שנה מתווספות עוד כמה עשרות אלפי דירות שמוצעות למכירה במשק הישראלי ומדי חודש מבוצעות בפועל כמה עשרות אלפי עסקאות רכישה ומכירה של דירות למגורים. משום כך, תפקידו של עורך הדין בכל הנוגע לעסקת רכישה של נכס מגורים הינו חיוני ואף קריטי לביצוע העסקה ולהשלמתה בצורה חלקה. בכל עסקת מכר יש להקפיד לשים לב היטב למקצועיותו של עורך הדין ולניסיונו המקצועי, משום שכל טעות ולו הקטנה ביותר בעסקת מקרקעין עלולה להתבטא בהפסד של סכומי כסף משמעותיים. אין ספק שבמקרים שבהם עורך הדין מתרשל או שהוא אינו בקיא ומיומן דיו בתחום וללא הניסיון שדרוש לביצועה של עסקת מכר בתחום המקרקעין, הרוכש עלול לספוג נזקים גדולים מבחינה כספית וכן לסבול מעוגמת נפש.

עורך דין מקרקעין מיומן ומומלץ בעת עריכת הסכם שכירות

לא אחת, בעלי דירות נקלעים למצוקה וזאת משום שהם השכירו את הנכס שלהם לשוכרים מבלי שהסתייעו בשירותיו המקצועיים של עורך דין בעת עריכת חוזה והסכם השכירות וקבלת הערבויות הנדרשות והמתאימות מהשוכרים. במקרים שבהם השוכרים מפסיקים לשלם את שכר הדירה וחוזה השכירות אינו כולל סעיפים המאפשרים לתבוע פיצוי במקרה של הפרה או שאין בידי בעל הדירה ערבויות, הרי שיש צורך והכרח לפנות לקבלת שירותים משפטיים מידיו של עורך דין מקרקעין מומלץ.

מסיבה זו ומסיבות אחרות נוספות, חשוב שלא לוותר על קבלת ליווי, הכוונה וייעוץ מידי עורך דין מומחה במקרקעין בכל הנוגע וקשור לעריכת הסכמי שכירות וחתימה עליהם. ניתן למצוא הסכמי שכירות שונים ברשת האינטרנט, אולם רובם לא מנוסחים וערוכים בצורה ולכן, כאשר בעלים של דירה המיועדת להשכרה מוריד הסכם שכירות, בתום לב, מהאינטרנט ובטוח שההסכם הזה יכסה וייגבה אותו בהתמודדות מול שוכרים בעייתיים, עליו לדעת שהוא טועה, משום שברוב המקרים שמגיעים לפתחו של משרד עורכי דין המתמחה בתחום, השוכרים מפסיקים לשלם את שכר הדירה אך בעל הנכס מגלה כי ההסכם שנחתם עם השוכרים אינו מכסה אותו כפי שהוא חשב וכפי שנדרש. לכן, מומלץ וחיוני לפנות ולהיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מומחה ומנוסה לצורך עריכת הסכם שכירות. בעל הדירה אמנם ישלם לעורך הדין עבור הסיוע המשפטי המקצועי החל מעריכת ההסכם ועד לחתימת שני הצדדים עליו, אולם מדובר בצעד מועיל, אחראי ומשתלם שכן הדבר יהיה זול יותר מטיפול במצב שבו השוכרים מפסיקים לשלם את שכר הדירה – דמי השכירות.

ליווי משפטי מקצועי במקרים של ביטול חוזה או תביעה לביטול חוזה מכר

ישנם מצבים שבהם לקוחות פונים לקבלת סיוע משפטי משום שהם חשים כי חרב עליהם עולמם וזאת לאחר שהם העבירו את מלוא התשלום וכספם למוכר דירה כלשהו או לקבלן והמוכר מצדו הפר את ההסכם ויצר בעיות חמורות רבות לרוכשים הכוללות הפסדים כספיים ועוגמת נפש. במקרים אלה יש להגיש דרישה חד משמעית לקבלן להשיב את כל הכספים שקיבל מהלקוחות באופן מיידי ואף לדרוש פיצוי בשל העיכוב והסחבת שנגרמו בחוסר תום לב מצדו של הקבלן. 

בכל מקרה בו הצד המוכר, בין אם שמדובר באדם פרטי או חברה קבלנית, הפר הסכם חתום או שלא עמד בו במלואו ובכך גרם לנזקים, הפסדים כספיים ולעוגמת נפש לצד הרוכש, יש אפשרות להגיש תביעה בבית המשפט וזאת על מנת לאכוף את ההסכם ולהבטיח קיומו באופן מלא וכן במטרה שבית המשפט יוציא צו עשה לפינויו של המוכר מהדירה.

גם במקרים של תביעה לביטול הסכם מכר או חוזה, חלה חובה לפנות לעורך דין מקרקעין מומחה ומומלץ המתמחה ובקיא בהליך ביטול חוזה, בתביעה לביטול חוזה וכן בביטול חוזה מכר וזאת משום שמדובר בתחום ונושא רגיש למדי שטיפול לא מקצועי ונכון בתביעה או חוסר ניסיון וידע מצדו של עורך הדין עלול לגרום לנזקים ממשיים ללקוחות.

תביעה לפירוק שיתוף במקרקעין 

עורך דין מקרקעין מומלץ ומקצועי מעניק מענה גם למקרים שבהם שותפים במקרקעין מעוניינים להיפרד ולפרק את השותפות במקרקעין וזאת בשל סכסוך או אי הסכמות בכל הנוגע למכירת המקרקעין או לאופן וצורת החלוקה של המקרקעין במצבים שניתן לבצעה. לדוגמא, הסיוע המשפטי נדרש ונחוץ כאשר מדובר בשותפים במשותף במקרקעין, כלומר מדובר בשותפים בכל סנטימטר וגרגיר במקרקעין ובפועל לא קיים שיתוף מסודר הכולל מדידה ותשריט שמסדיר באופן ברור את זכויותיו של כל שותף על הקרקע. כאשר השותפים אינם מצליחים להגיע להסכמה, פשרה ולמצוא את דרך האמצע, ניתן לפנות לעורך דין מקרקעין שמתמחה בנושא פירוק שותפות ולהגיש תביעה מסודרת לפירוק השיתוף לבית המשפט שיפרק ויחלק את השותפות במקרקעין בין השותפים. במקרים מסוג זה, בית המשפט יכריע בנוגע לדרך שבה תתבצע המכירה של המקרקעין לצד ג' וכך יסיים את השותפות במקרקעין, לחילופין, בית המשפט יכול גם לחייב צד – שותף אחד לרכוש את החלק של הצד השני.

בכל מקרה שבו יש כוונה ורצון להגיש תביעת פירוק שיתוף במקרקעין, יש לבצע את המהלך ולנהל את ההליך בליווי ובאמצעות עו"ד מקרקעין מומחה בפירוק שיתוף במקרקעין וזאת משום שמדובר בנושא ותחום סבוך ומורכב שמצריך מומחיות, בקיאות וידע שמצויים אך ורק תחת אמתחתו ובידיו של עורך דין מקרקעין מנוסה ומומלץ.

שירותיו של עורך דין מקרקעין

דיני המקרקעין נחשבים לתחום מורכב ומשמעותי במיוחד בעולם המשפט ומשום כך בכל מקרה שבו אתם עומדים לפני ביצוע עסקה, חתימה על חוזה  או צעד אחר הקשורים לתחום המקרקעין, חשוב לפנות תחילה לעורך דין מנוסה בתחום ולקבל ליווי וייעוץ מקצועיים. משרד עורך דין מקרקעין מומלץ מספק את כל מגוון השירותים המשפטיים שקשורים לתחום המקרקעין:

  • ייצוג בהליכי משא ומתן בעסקאות מקרקעין: בדיקת כדאיות העסקה, ייצוג קבלנים, ליווי חברות בהליכי מכירת נכסים, ייצוג רוכשים בעסקאות רכישת נכסים וייצוג דיירים בפרויקט תמ”א 38, ייצוג דיירים בפרויקט תוספת בנייה.
  • ניסוח ועריכת חוזים מגוונים במקרקעין: ניסוח חוזה לרכישת דירת מגורים ו/או נכסים אחרים, ניסוח חוזה מתנה, ניסוח חוזה שכירות וכד’.
  • ייצוג משפטי בפני הערכאות המשפטיות בכל הנוגע בתביעות מקרקעין: תביעות בגין הפרת חוזה שכירות או מכירת דירת מגורים, תביעות למתן צווים שונים כגון צו לפינוי דיירים, תביעות של פירוק שותפות, תביעות אצל המפקח על בתים משותפים.
  • ייצוג משפטי בפני הרשויות: ייצוג בפני רשויות מקומיות לצורך קבלת היתרי בניה, ייצוג מול רשויות רישום המקרקעין.
  • ליקויי בניה: משרדנו מלווה רוכשי דירות וכן קבלנים בכל הקשור לאחריות לתקינות דירת מגורים עד לשלב ביצוע כל התיקונים הנדרשים בדירה.
  • מיסוי מקרקעין: טיפול בכל הסוגיות הקשורות במיסוי מקרקעין, תכנון מס אפקטיבי וייצוג בפני רשויות המס.

משרד עורכי דין מוביל ומנוסה בתחום המקרקעין

משרד עורכי הדין האן מציע ומעניק ללקוחותיו הפרטיים והעסקיים מגוון רחב של שירותים משפטיים מקצועיים הכוללים: ייעוץ, ייצוג וליווי מקיפים בכל תחומי ורבדי המשפט האזרחי מסחרי.

ניסיון, מקצועיות ואחריות

צוות עורכי הדין של משרדנו מנוסה, בקיא ומתמחה בתחומי דין רבים ולאורך השנים ייצגנו לקוחות רבים בעסקאות מקרקעין מכל הסוגים כולל כאלה הנחשבות למורכבות: עסקאות מכר ורכישה של מקרקעין למגורים, נדל"ן מסחרי, פרויקטים מסוג התחדשות עירונית, נדל"ן לתעשייה, רכישה או מכירה של קרקעות חקלאיות וכו'. בנוסף,  מתמחה המשרד בדיני בנקאות, הליכי תכנון ובניה, ליווי פיננסי, דיני תאגידים, חברות וחוזים, עסקאות בינלאומיות, הסכמים מסחריים וליטיגציה אזרחית – מסחרית בערכאות המשפטיות השונות.

מענה משפטי כולל ומלא ביחס אישי

עורך הדין שמעון האן בסיוע צוות עורכי הדין הבכירים והמנוסים של המשרד מלווים ומייצגים את  לקוחות המשרד בפני הרשויות השונות, משרדים ממשלתיים, רשויות תכנון ובנייה ורשויות מוניציפאליות, ועדות ערר, רשות מקרקעי ישראל, לשכת רישום מקרקעין – טאבו, רשויות מיסוי מקרקעין ועוד. אנו עומדים לשירותכם ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי לכל שאלה, פנייה ובקשה הנוגעת לתחום המשפט האזרחי – מסחרי ובפרט בתחום דיני המקרקעין. לזכות משרדנו עומד רקורד מרשים של הצלחות בניהול עסקאות ותיקים מורכבים וסבוכים ואנו מחויבים להעניק ללקוחותינו הרבים את השירות הטוב והאיכותי ביותר וכל זאת במסירות, אחריות ויחס אישי עד להשלמת המשימה והשגת התוצאה המשפטית הטובה ביותר לשביעות רצון לקוחותינו.

לסיכום, עסקת מקרקעין חשוב לבצע אך ורק בליווי עורך דין מקרקעין מנוסה. עסקת מקרקעין נחשבת לאחת העסקאות המשמעותיות והמורכבות שאדם מבצע במהלך חייו, שכן היא כרוכה בהתחייבויות כספיות גדולות, מחייבת ביצוע בדיקות רבות והיא מלווה בהתלבטויות ושאלות שונות שעל מנת לענות עליהן נדרש ידע וניסיון מקצועי בתחום. משום שמדובר בעסקה כה מורכבת ומשמעותית שלרוב עוסקת בהון היקר ביותר ולעתים אף היחידי של אותו אדם, מומלץ וחשוב לפנות לעורך דין שמתמחה בתחום המקרקעין שיוכל להגן על הזכויות והאינטרסים שלכם החל מתחילת ניהול המשא ומתן בין הצדדים ועד להשלמת העסקה על הצד הטוב ביותר.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם

ט.ל.ח

אין לראות באמור כייעוץ משפטי ו/או תחליף לו, מומלץ להתייעץ עם עורך דין שמעון האן לפני כל פעולה

כל הזכויות בתוכן זה שמורות לשמעון האן משרד עורכי דין ונוטריון

Picture of שמעון האן

שמעון האן

היכרות עם משרד עו"ד האן בראשות עו"ד שמעון האן. הצוות שלנו עוסק בטיפול בתיקי לשון הרע בצורה המקצועית ביותר. יש לנו את הכישורים והניסיון לייצג לקוחות בכל הרמות של הליכי לשון הרע. מלשון הרע ,הוצאת דיבה ובריונות ברשת, ראינו הכל. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו, עם שורה של ניצחונות עבור הלקוחות שלנו.

אבל אנחנו לא רק מומחי לשון הרע; אנחנו גם מקצוענים במשפט אזרחי-מסחרי. הצוות שלנו יודע את הדברים שלו בכל הנוגע לעסקאות מורכבות, נדל"ן, חוזים ועוד. בנינו מוניטין של מצוינות, ומושכים לקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.

במשרד עורכי הדין האן, אנו מאמינים שלכולם מגיע ייעוץ וייצוג משפטי מהשורה הראשונה. המגע האישי והמקצועיות הבלתי מעורערת שלנו מייחדים אותנו. כשאתה בוחר בנו, אתה מקבל תומכים עזים שילחמו על זכויותיך, במיוחד במקרים של לשון הרע. סמוך על משרד עורכי הדין ונוטריון שמעון האן עבור כל הצרכים המשפטיים שלך.

עורך דין שמעון האן
לקבלת ייעוץ ללא עלות!

מלאו את הפרטים ועורך דין שי סולטן יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

חוות דעת
אור אטווד
אור אטווד
משרד עשיר בידע ועתיר בניסיון, החתירה למצוינות תמיד עומדת לנגדם.ערכים של מקצועיות ומצוינות, לצד עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות, מנחים במתן שירות ללא דופי, אנושי ואישי מאד. המשרד מקפיד לצרף לשורותיו אנשי צוות מצטיינים, בעלי יכולת חשיבה יצירתית.ממליצה בחום ובאהבה!
Moran-Lee Kogan
Moran-Lee Kogan
משרד תותח על! יחס אישי וסופר מקצועי
Kobi Halifa
Kobi Halifa
שמי נטלי חליפה קיבלתי שירות מעו"ד נמרוד האן טיפל בי בצורה הכי טובה מדוייקת עם המון איכפתיות ממליצה בחוםם
אור רחמני
אור רחמני
ממליצה בחום!!!הייתי קרוב ל10 שנים בחובות להוצאה לפועל עד שהכרתי את שמעון.שמעון עזר לי לסגור חוב עצום במחיר מצחיק.מעבר למקצועיות המדהימה מדובר בבנאדם מדהים,ישר והגון!תודה רבה כל הכל אין כמוכם בעולם!!
בשמת רוטליין
בשמת רוטליין
פניתי לעו״ד נמרוד האן במצוקה ותסכול קשים, נמרוד קודם כל הקשיב לי במלוא תשומת הלב, הכיל והרגיע אותי מהשניה הראשונה.נתן לי תחושה שאיכפת לו מהמקרה שלי על אף אינספור המקרים ששומע כל יום.דאג להסביר לי על כל ההליך בפרטי פרטים וכמובן פתר לי את הבעיה ! מומלץ בחום רב;)
Eliav Bar-El
Eliav Bar-El
משרד מקצועי ומוערך! מאד מלווים ועוזרים. ממליץ בחום!
רחל רבינוביץ
רחל רבינוביץ
משרד מדהים, אנשים מוכשרים אחד אחד. ממליצה בחום!
אברהם מרציאנו Avraham Marziano
אברהם מרציאנו Avraham Marziano
הדבר החשוב ביותר הוא אנושיותתודה רבה לכם על טיפול מסור ואכפתי, תמיד כאן לייעוץ והכוונה, לא דוחים אותך ומספרים סיפורים אלא עושים עבודה מקצועית ויסודיתממליץ בחום
עדי טדגי
עדי טדגי
תודה ענקית על יחס אישי שירות אדיב ומקצועי ביותר!
צביקה אברמוב
צביקה אברמוב
יחס אישי גבוהה לאורך כל התהליך תודה רבה
אבי טולדנו
אבי טולדנו
מקצוענים! חדים!סבלניים וחדורי מטרה, זמינים בכל שעה.אין מה להוסיף. ממליץ מאוד...
Osher Bogala
Osher Bogala
שירות מעולה מעדכנים מהר ועובדים מעולה
Martin Bartos
Martin Bartos
I can only recommend Nimrod services. His approach, performance and professionalism was astonishing.
עדיה נגר
עדיה נגר
צוות מקצועי ומסור, זמינות גבוהה.סבלנות אין סופית ובפרט לעו״ד נמרוד האן.
Gali Tal
Gali Tal
פניתי למשרד של שמעון בבקשה למכתב התראה דחוף. נמרוד, בנו של שמעון פנה לי אלי חזרה כבר באותו היום והיה מוכן לחכות בשביל עד מאוחר כדי שנוכל לתקתק את המכתב. עברנו על הטפסים ביחד.מאוד מקצועיים, זמינים והסבירו לי הכל. מאוד נהנתי לעבוד עם נמרוד ונהנתי להרגיש שבאמת מתייחסים לבעיה שלי ועושים מה שדרוש כדי לטפל בה. תודה❣️
Rami Parham
Rami Parham
נמרוד האן הוא בחור מקצועי ואדיב והיה לי תענוג לעבוד איתו!!
רחלי פוצצו
רחלי פוצצו
יישר כוח! שמעון האן עורך דין אחד ויחיד!תודה על הביטחון והטיפול המסור!
netanel neti
netanel neti
יחס אישי , מקצועיות , ויכולת ייצוג נדירה. ממליץ בחום
Ella Hoffman
Ella Hoffman
This law firm is not only professional, but they are kind and experts in their fields. I highly recommend!
Amit
Amit
מקום שהפך להיות בית למקרים משפטיים.מקצועיים, תמיד עוזרים, נותנים את הנשמה בכל קייס.ומחירים הרבה יותר הוגנים משאר עורכי הדין שהשוואתי.אל תסגרו עורך דין לפני שאתם מקבלים מהם הצעת מחיר!!!תודה רבה (:
Nir Shiloni
Nir Shiloni
שמעון האן איש אמת עו"ד בחסד ויהודי טוב לבמקצוען אמיתי תענוג לעבוד יחד💪😄👌וגם רויטל מרוקו על הכיפאק
Miriam Fekete
Miriam Fekete
ממליץ בחום! לא תמצאו עו"ד מסור יותר, שכל מה שמעניין אותו הוא 'אתם', ורק אתם!
הביקורות הבאות
js_loader

מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק

עורך דין שמעון האן

כדי לקבל שיחת ייעוץ באפשרותך לחייג עכשיו לטלפון 077-803-6102 

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 34 ביקורות
×
js_loader
שלום, אני מעוניינ/ת לשוחח עם עו"ד שמעון האן, אשמח לקבל פרטים.