עורך דין הסכם ממון

עו"ד הסכם ממון – לחיים משותפים עם שקט נפשי

עריכת הסכם ממון מיועדת לזוגות העומדים להינשא או לאלה שכבר נשואים ומעוניינים להבטיח את הביטחון והשקט הנפשי שלהם בחיים המשותפים.

בכל מקרה בו אתם זקוקים לייעוץ ועזרה בתחום זה, הרי שחשוב לפנות לעורך דין הסכם ממון מומחה בתחום שילווה אתכם בהליך עריכת ההסכם בצורה מקצועית תוך שמירה על האינטרסים והכבוד של בני הזוג.

תהליך עריכת ההסכם מתחיל בפגישת ייעוץ בה יידונו הנושאים הרלוונטיים בדגש על סוגי הרכוש:

  • פנסיה
  • מניות
  • זכויות סוציאליות
  • כספים בחשבון הבנק
  • חברות בע"מ
  • נכסי קריירה
  • מקרקעין
  • נחלה
  • משק
  • מוניטין אישי
  • שבח נכסים ועוד.

הסכם הממון נועד להגיע להבנות לגבי אופן חלוקת הרכוש בצורה הוגנת המקובלת על שני הצדדים וזאת במידה ובני הזוג יחליטו בעתיד להיפרד.

מהו הסכם ממון?

הגדרה של הסכם ממון, בשונה מהסכם רגיל, נקבעת לפי מטרתו – הסדרת יחסי הממון שבין בני זוג מתוך מבט לעתיד למקרה של גירושין או מוות.

מבחן ההגדרה של הסכם טמון במטרתו. אם הוא נערך לצורך חלוקת רכוש בשל גירושין או מוות או שמדובר בעסקה רגילה הנחתמת בין בני אדם בשורה של נושאים שוטפים וללא קשר לאיזון משאבים במקרה של גירושין.

הסכמים רגילים אינם מחייבים אישור, דוגמא להסכם רגיל היא העברת זכויות על דירה מהבעל לאישה ללא הליך של גירושין.

ישנם מקרים חריגים בהם הסכם ממון שלא אושר בכל זאת יקבל תוקף משפטי וזאת במידה והצדדים קיימו את תנאיו.

במידה ובית המשפט סבור כי בני הזוג נהגו על פי ההסכם בחייהם המשותפים בלב שלם, הרי שלמרות שההסכם לא אושר מלכתחילה, ייתכן כי בית המשפט יאשר את ההסכם ויקנה לו תוקף משפטי במקרה שצד אחד כבר מימש וקיבל את הזכויות בהתאם להסכם וזאת מכוח עיקרון תום הלב.

סוג נוסף של הסכם ממון בכתב בעל תוקף גם ללא אישור בית משפט הוא הסכם שמוציא נכסים ממסגרת של נכסים משותפים וזאת בתנאי שלא קיים הסכם ממון אחר חתום ותקף בין בני הזוג.

דוגמא להסכם מסוג זה הינו: "במידה וניפרד, האישה לא תקבל זכויות בדירה. הסכם שכזה הינו בעל תוקף משפטי גם ללא קבלת אישור מבית משפט.

עורך דין הסכם ממון

מתי ומי צריך הסכם ממון? חיים משותפים וחשיבה על העתיד

מעמד הצעת הנישואין הינו מרגש במיוחד ומי מאתנו חושב על אפשרות של פרידה ברגע המרגש בחיינו.עם זאת, בהחלט ייתכן כי גם אהבה גדולה עלולה להיגמר בשלב כלשהו ולכן האפשרות של פרידה הינה מציאותית וחשוב בהחלט להיערך אליה על מנת שלא לחשוב ולדאוג לגבי מצבכם הכלכלי במידה ותיאלצו להיפרד, שכן חשש מסוג זה יקשה עליכם לנהל קשר זוגי תקין ובריא שתוכלו להפיק ממנו את המקסימום.

עריכת הסכם ממון טרום נישואין תחסוך מכם את הדאגה לביטחונכם הכלכלי ותאפשר לכם לנהל את חיי הזוגיות בראש שקט. חתימה על הסכם ממון תמנע מכם מצב ותרחיש עתידי בו תסתכסכו ותידרשו לפנות לסיוע של בית משפט על מנת להעמיד את העובדות על דיוקן.

ברוב המקרים, אחד מבני הזוג הינו חזק ומבוסס יותר מבחינה כלכלית, כך שניסוח וחתימה על הסכם ממון, יבטיחו כי שני הצדדים נכנסים לחיים המשותפים על בסיס אהבה ואמון, תוך שמירה ומתן הגנה הן לצד שנחשב לבעל ההון והן לצד שנחשב לחלש יותר מבחינה כלכלית.

על מנת לוודא כי הסכם ממון טרם נישואין הינו הוגן, הרי שיש לקבל ליווי מידי עו"ד הסכם ממון מומחה ומנוסה בענייני משפחה ובפרקטיקה בייצוג בבתי המשפט וזאת מתוך היכרות עם מגוון התרחישים והמקרים האפשריים.

השירותים משפטיים כוללים קביעת מנגנון כלכלי הוגן לשני הצדדים שיבטיח ביטחון ויציבות הן בחיי הנישואין והן במקרה של פרידה.

סוגי הסכמי ממון

רגשות רומנטיקה ואהבה מהווים תנאי הכרחי לקיום קשר זוגי בריא ולבניית חיי נישואין מוצלחים לאורך זמן.

על מנת להבטיח כי מה שינחה אתכם לאורך הקשר היא האהבה, הרי שחשוב להבטיח כי יהיה לכם שקט נפשי וביטחון כלכלי.

בין אם תערכו הסכם ממון טרום נישואין ובין אם שתחתמו עליו לאחר החתונה, הרי שהסכם הממון יעניק לכם יתרונות רבים בהקשר של סוגי הרכוש השונים וההון העצמי והמשותף.

הסכם ממון שלא אושר בבימ"ש

הסכם ממון ייחודי בהשוואה להסכם רגיל, שכן קיומו דוחה את התחולה של הסדר איזון משאבים כפי שמופיע בחוק יחסי ממון.

על בני זוג החתומים על הסכם ממון שלא אושר בבית משפט יחול הסדר רכושי בהתאם להסכם הממון שכרתו.

על פי חוק יחסי ממון, בני זוג העומדים להתחתן או כאלה שכבר נישאו, מחויבים לאשר הסכם ממון בבית המשפט וזאת על מנת לתת לו תוקף רשמי ומחייב.

בית המשפט יבדוק כי הצדדים מבינים את משמעות ותוצאות ההסכם וכי החתימה עליו ניתנת מרצונם החופשי.

לא כל הסכם אליו מגיעים בני זוג הינו הסכם ממון המוגדר בחוק יחסי ממון שחייב אישור בית בית משפט. יש להבחין בין הסכם ממון לבין הסכם רגיל ובהתאם להבחנה ייקבע התוקף של ההסכם.

במידה ומדובר בהסכם ממון שלא אושר בבית המשפט, הרי שהוא עלו להיות חסר תוקף בעוד שהסכם רגיל תקף וניתן לאכיפה גם ללא אישור בית המשפט.

"ידועים בציבור"

על בני זוג שאינן נשואים דוגמת ידועים בציבור, חוק יחסי ממון אינו מוחל והם אינם מחויבים לקבל אישור להסכם ממון שערכו, במקרה שכזה להסכם יש תוקף גם ללא אישור בית משפט.

אישור להסכם ממון אינו מהווה תנאי לתוקפו, אולם בהחלט מומלץ גם בהסכמים מסוג זה לקבל אישור ולתת לו תוקף משפטי של פסק דין.

במידה ובני זוג ערכו הסכם ממון טרום נישואין ואישרו אותו בבימ"ש, אולם לא התחתנו לבסוף והמשיכו בחיים משותפים ללא חתונה כידועים בציבור, הרי שאישור ההסכם לא ישנה את תוקפו.

במידה וההסכם לא אושר כפי שנדרש בחוק והוא צופה פני נישואין, הרי שהוא ניתן לאכיפה, גם אם בני הזוג לא נישאו, וזאת שהם הכפיפו עצמם לחוק יחסי ממון.

במידה וההסכם מנוסח בצורה כזו שההסדר הרכושי אינו נוגע לנישואין, הרי שיהיה לו תוקף מכוחם של דיני חוזים וזאת משום שידועים בציבור אינם מחויבים באישור של הסכם ממון.

הסכם ממון טרום נישואין

הסכם זה הינו חוזה משפטי כתוב שנחתם בין בני זוג לפני נישואיהם. הסכם ממון לפני נישואין נועד להסדיר את מערכת היחסים הכלכלית בין שני צדדים העומדים להתחתן וכן את חלוקת הרכוש, החובות והנכסים במקרה של פרידה.

מדובר על חוזה בין אישי חשוב שמומלץ לחתום עליו עוד טרם החתונה וזאת על מנת להגן על הזכויות של בני הזוג במידה וייפרדו. הסכם מסוג זה מתאים גם לבני זוג בחיים משותפים.

הסכם ממון לאחר נישואין

בשונה מהסכם ממון טרום נישואין, הסכם ממון לאחר נישואין, יש לאשר בבית משפט או בבית דין רבני בלבד ולא ניתן להסתפק באישור נוטריון.

ההסכם מסדיר הן את השיתוף והן ההפרדה בנושא הרכוש לגבי סוגי הנכסים השונים.

הסכם לחיים משותפים

אם הינכם ידועים בציבור שלא מתכננים להינשא, הרי שהסכם לחיים משותפים, יוכל להגן על הרכוש של כל אחד מהצדדים, אותו הביא לחיים המשותפים.

הסכם מסוג זה מסדיר את החיים המשותפים, את דרך הפירוד במידה ויתרחש, את אופן חלוקת הרכוש ותשלום מזונות וכל זאת במידה והחיים בצוותא לא יעלו יפה.

אישור הסכם ממון

הסכמי ממון מקבלים את תוקפם בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני וזאת בהתאם לקבוע בחוק יחסי ממון.

לאחרונה, ישנה מגמה של ריכוך בפסיקה לגבי הדרישות במישור החוזי וכן במישור של דיני מעמד אישי שמשמעותה היא כי גם חוזה חתום שלא אושר על פי הדין, עשוי להיות תקף באופן מלא.

עו"ד הסכם ממון

מה כולל הסכם ממון?

הסכם ממון מסדיר את יחסי הממון בין בני זוג, כלומר את המשטר הרכושי שיחול ביניהם.

ההסכם עוסק במגוון נושאים בהם: שיתוף רכושי, הפרדה רכושית מלאה, החרגת נכסים מלפני הנישואין ועוד.

המטרה בעריכת הסכם ממון היא לקבוע חלוקת רכוש בין בני זוג למקרה של פקיעת הקשר בנסיבות של גירושין, במקרה של פרידה של בני זוג שאינם נשואים או במקרה של פטירה של אחד הצדדים.

הסכם הממון קובע איזה רכוש יהיה שייך לכל אחד מהצדדים לאחר סיום הקשר בין אם מדובר ברכוש שהיה שייך לצד מסוים טרום החתונה, נצבר במשותף לאחר החתונה או שהתקבל בדרך של מתנה או ירושה.

הגעה להבנות והסכמות ועיגונן במסמך בעל תוקף משפטי וחוקי, מבטיחה שמירה והגנה על ההון האישי של כל אחד מהצדדים לרבות "גלגול" נכסים, תשואות, עליית ערך, השבחות וכדומה.

הסכם ממון כולל התייחסות לשתי סוגיות מרכזיות:

  • רכושו של כל אחד מהצדדים לפני הנישואין כולל תשואות, פירות, ריבית וכו'.
  • רכוש עתידי שכל אחד מהצדדים יצבור לאחר החתונה כולל רכוש שיתקבל ויצטבר אצל כל צד במהלך תקופת הנישואין כגון: מתנות, ירושות וכו'.

הסכם ממון מסדיר עניינים נלווים נוספים בהם: המועד הקובע בעניין הפירוד, אופן ביצוע תהליך הפרידה, חלוקת זכויות פנסיוניות ועוד.

הסכם ממון לדירת מגורים

חוק יחסי ממון קובע כי רכוש כמו דירה הרשום בבעלותו של אחד הצדדים לא יחולק במידה והקשר יסתיים, אולם גם במקרה שכזה, מומלץ בהחלט לערוך הסכם ממון וזאת מהסיבה שפסיקת בתי המשפט במדינת ישראל יצרה חזקה משפטית המכונה "שיתוף ספציפי בדירת מגורים".

על פי חזקה זו ובנסיבות מסוימות, דירה שהייתה בבעלות מי מהצדדים טרם הנישואין, עשויה להתחלק בין שני הצדדים באופן שווה.

נסיבות של שיתוף ספציפי בדירת מגורים יכולות להיות: תקופת ממושכת של מגורים במשותף, תשלום של משכנתא במהלך הנישואין, שיפוצים משמעותיים שבוצעו לאורך השנים ועוד.

במקרה של מכירת דירה ורכישה של דירה חלופית או דירה גדולה ורחבה יותר המיועדת לשמש למגוריי הצדדים, מומלץ בהחלט לערוך הסכם ממון. הסכם ממון לדירת מגורים יכול להסדיר את נושא התשואות בגין הדירה – שכר דירה, "גלגול" התמורה לנכסים אחרים, השבחת הדירה ועליית ערכה.

הסדרת חלוקת רכוש במקרה של סיום קשר

במקרה בו בני זוג מחליטים להיפרד ולפנות להליך של גירושין, הרי שנשאלת השאלה כיצד נכון לחלק את הרכוש כך שהחלוקה תהיה צודקת.

על מנת להסדיר את נושא חלוקת הרכוש, יש להכיר את החובות והזכויות של זוגות נשואים או של ידועים בציבור הנוגעות לרכוש אישי ולרכוש המשותף.

ישנן שתי אפשרויות לחלוקת רכוש:

  • חלוקה לפי הסכם ממון או הסכם חיים משותפים – במידה וחתמם על הסכם מסוג זה ואישרתם אותו בהתאם לדין, הרי שתוכלו לחלק את הרכוש על פי הסכם זה וזאת בהנחה שההסכם מקיף ומתייחס לכל הרכוש הקיים ולמסת הנכסים הזוגית.
  • חלוקת רכוש לפי חוקי מדינת ישראל – הדין החל על זוגות שנישאו לפני שנת 1974 וכן על ידועים בציבור הינו "כללי חזקת השיתוף". מדובר באוסף כללים שפסקו בתי המשפט במדינת ישראל הכולל את חוק יחסי ממון בין בני זוג המתייחס לבני זוג נשואים. בהתאם לחוק זה, חלוקת הרכוש בקרב זוגות שלא נישאו נקבעת לפי הסדר איזון משאבים. כלומר כל אחד מהצדדים יהיה זכאי למחצית מכלל הנכסים של בני הזוג. רשימת הנכסים כוללת את כל הנכסים החיוביים והשליליים בהם: דירת מגורים ודירות חיצוניות לזוג, קרנות פנסיה, הכנסות מהשקעות, ביטוחים, כספים, השתלמות וגמל, כושר השתכרות, מוניטין, עסק וכו'. הנכסים השליליים יכולים להיות: חובות, הלוואות, משכנתא וכו'. על פי החוק, נכסים משותפים אינם כוללים מתנות, ירושות, נכסים שנצברו טרום הנישואין, פיצויים עבור נזקי גוף, גמלאות מהביטוח הלאומי וכן נכסים שבני הזוג קבעו מראש ובמפורש בהסכם הממון כי הם אינם מיועדים לחלוקה.

תפקידו של עורך דין הסכם ממון

הסכם ממון יש לערוך בליווי של עו"ד הסכם ממון מומחה, מנוסה ומוסמך בלבד ולכן יש לבצע בדיקות מקדימות לגבי המומחיות והמוניטין שלו.

לאחר שבדקתם את הרקורד והניסיון המקצועיים של עורך הדין המיועד, מומלץ לבצע שיחת טלפון ולא להסתמך על אינטואיציה או נתונים על הנייר בלבד.

השיחה האישית תאפשר לכם לבנות כימיה ולהתרשם מתכונות כמו סבלנות, פתיחות, הבנה, רגישות ועוד.

במידה ומצאתם שילוב ואיזון נכונים בין יכולות מקצועיות וכימיה אישית, הרי שככל הנראה, זהו עורך הדין המתאים ביותר עבורכם.

עריכת הסכם ממון הינה חיונית למדי על מנת להיערך למקרה של פרידה או גירושין של בני זוג ומכאן החשיבות הרבה לתפקידו של עורך דין הסכם ממון.

הסכם ממון מספק פתרונות למצבים שונים ומבטיח חלוקת רכוש הוגנת במקרה של פרידה. תפקידו של עורך הדין הינו למנוע חלוקה לא שוויונית של נכסים בין בני זוג וזאת כתוצאה מהשקעה לא שווה, לשמור על המוניטין האישי, הכבוד והאינטרסים של כל אחד מהצדדים ולהבטיח כי הליך של פרידה יתבצע ללא סכסוכים אישיים או משפטיים מורכבים, מתישים ומלוכלכים.

הייעוץ והסיוע המשפטי יאפשרו לכם להגיע להבנות ולהסכמות מלאות בנוגע לחלוקת רכוש צודקת בכל תרחיש של פרידה או הליך גירושין, כך שתוכלו להיות שקטים ומלאי ביטחון בקשר הזוגי שלכם, ללא ספקות וחששות כלכליים העלולים להעיב על האהבה ולפגוע בהרמוניה שבניתם בזוגיות שלכם.

עורך דין שמעון האן – מקצועיות, ניסיון וחשיבה מייצרים את ההבדל

משרד עורכי הדין האן, מעניק ללקוחותיו הרבים שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג מקצועיים בתחום המשפט האזרחי מסחרי.

צוות המשרד כולל עורכי דין בכירים ומנוסים במגוון רחב של נושאים ודינים משפטיים בהם: עסקאות מקרקעין, נדל"ן מסחרי, דיני תאגידים, חוזים, ירושות, חוזים, הסכמי ממון ועוד.

משרדנו הינו בעל ניסיון רב בעריכת הסכמי ממון, בביטול הסכמי ממון ובניהול משא ומתן בצורה נכונה.

אנו מאמינים כי לכל אחד ואחת מגיע ייצוג משפטי הולם, הניתן על ידי אנשי מקצוע מהימנים, המקדישים כל מאמץ במטרה להילחם למיצוי זכויותיכם בערכאות השונות. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם מעטפת שירותים משפטיים מקיפה וכוללת עד להשלמת המשימה והשגת התוצאה המשפטית הטובה ביותר עבורכם.

ט.ל.ח

אין לראות באמור כייעוץ משפטי ו/או תחליף לו, מומלץ להתייעץ עם עו״ד הסכם ממון שמעון האן לפני כל פעולה.

עורך דין הסכם ממון
עורך דין הסכם ממון

כל הזכויות בתוכן זה שמורות לשמעון האן משרד עורכי דין ונוטריון

אין לראות את האמור כייעוץ משפטי, מומלץ להתייעץ עם עורך דין שמעון האן לפני כל פעולה

Picture of שמעון האן

שמעון האן

היכרות עם משרד עו"ד האן בראשות עו"ד שמעון האן. הצוות שלנו עוסק בטיפול בתיקי לשון הרע בצורה המקצועית ביותר. יש לנו את הכישורים והניסיון לייצג לקוחות בכל הרמות של הליכי לשון הרע. מלשון הרע ,הוצאת דיבה ובריונות ברשת, ראינו הכל. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו, עם שורה של ניצחונות עבור הלקוחות שלנו.

אבל אנחנו לא רק מומחי לשון הרע; אנחנו גם מקצוענים במשפט אזרחי-מסחרי. הצוות שלנו יודע את הדברים שלו בכל הנוגע לעסקאות מורכבות, נדל"ן, חוזים ועוד. בנינו מוניטין של מצוינות, ומושכים לקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.

במשרד עורכי הדין האן, אנו מאמינים שלכולם מגיע ייעוץ וייצוג משפטי מהשורה הראשונה. המגע האישי והמקצועיות הבלתי מעורערת שלנו מייחדים אותנו. כשאתה בוחר בנו, אתה מקבל תומכים עזים שילחמו על זכויותיך, במיוחד במקרים של לשון הרע. סמוך על משרד עורכי הדין ונוטריון שמעון האן עבור כל הצרכים המשפטיים שלך.

עורך דין שמעון האן
לקבלת ייעוץ ללא עלות!

מלאו את הפרטים ועורך דין שי סולטן יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

חוות דעת
אור אטווד
אור אטווד
משרד עשיר בידע ועתיר בניסיון, החתירה למצוינות תמיד עומדת לנגדם.ערכים של מקצועיות ומצוינות, לצד עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות, מנחים במתן שירות ללא דופי, אנושי ואישי מאד. המשרד מקפיד לצרף לשורותיו אנשי צוות מצטיינים, בעלי יכולת חשיבה יצירתית.ממליצה בחום ובאהבה!
Moran-Lee Kogan
Moran-Lee Kogan
משרד תותח על! יחס אישי וסופר מקצועי
Kobi Halifa
Kobi Halifa
שמי נטלי חליפה קיבלתי שירות מעו"ד נמרוד האן טיפל בי בצורה הכי טובה מדוייקת עם המון איכפתיות ממליצה בחוםם
אור רחמני
אור רחמני
ממליצה בחום!!!הייתי קרוב ל10 שנים בחובות להוצאה לפועל עד שהכרתי את שמעון.שמעון עזר לי לסגור חוב עצום במחיר מצחיק.מעבר למקצועיות המדהימה מדובר בבנאדם מדהים,ישר והגון!תודה רבה כל הכל אין כמוכם בעולם!!
בשמת רוטליין
בשמת רוטליין
פניתי לעו״ד נמרוד האן במצוקה ותסכול קשים, נמרוד קודם כל הקשיב לי במלוא תשומת הלב, הכיל והרגיע אותי מהשניה הראשונה.נתן לי תחושה שאיכפת לו מהמקרה שלי על אף אינספור המקרים ששומע כל יום.דאג להסביר לי על כל ההליך בפרטי פרטים וכמובן פתר לי את הבעיה ! מומלץ בחום רב;)
Eliav Bar-El
Eliav Bar-El
משרד מקצועי ומוערך! מאד מלווים ועוזרים. ממליץ בחום!
רחל רבינוביץ
רחל רבינוביץ
משרד מדהים, אנשים מוכשרים אחד אחד. ממליצה בחום!
אברהם מרציאנו Avraham Marziano
אברהם מרציאנו Avraham Marziano
הדבר החשוב ביותר הוא אנושיותתודה רבה לכם על טיפול מסור ואכפתי, תמיד כאן לייעוץ והכוונה, לא דוחים אותך ומספרים סיפורים אלא עושים עבודה מקצועית ויסודיתממליץ בחום
עדי טדגי
עדי טדגי
תודה ענקית על יחס אישי שירות אדיב ומקצועי ביותר!
צביקה אברמוב
צביקה אברמוב
יחס אישי גבוהה לאורך כל התהליך תודה רבה
אבי טולדנו
אבי טולדנו
מקצוענים! חדים!סבלניים וחדורי מטרה, זמינים בכל שעה.אין מה להוסיף. ממליץ מאוד...
Osher Bogala
Osher Bogala
שירות מעולה מעדכנים מהר ועובדים מעולה
Martin Bartos
Martin Bartos
I can only recommend Nimrod services. His approach, performance and professionalism was astonishing.
עדיה נגר
עדיה נגר
צוות מקצועי ומסור, זמינות גבוהה.סבלנות אין סופית ובפרט לעו״ד נמרוד האן.
Gali Tal
Gali Tal
פניתי למשרד של שמעון בבקשה למכתב התראה דחוף. נמרוד, בנו של שמעון פנה לי אלי חזרה כבר באותו היום והיה מוכן לחכות בשביל עד מאוחר כדי שנוכל לתקתק את המכתב. עברנו על הטפסים ביחד.מאוד מקצועיים, זמינים והסבירו לי הכל. מאוד נהנתי לעבוד עם נמרוד ונהנתי להרגיש שבאמת מתייחסים לבעיה שלי ועושים מה שדרוש כדי לטפל בה. תודה❣️
Rami Parham
Rami Parham
נמרוד האן הוא בחור מקצועי ואדיב והיה לי תענוג לעבוד איתו!!
רחלי פוצצו
רחלי פוצצו
יישר כוח! שמעון האן עורך דין אחד ויחיד!תודה על הביטחון והטיפול המסור!
netanel neti
netanel neti
יחס אישי , מקצועיות , ויכולת ייצוג נדירה. ממליץ בחום
Ella Hoffman
Ella Hoffman
This law firm is not only professional, but they are kind and experts in their fields. I highly recommend!
Amit
Amit
מקום שהפך להיות בית למקרים משפטיים.מקצועיים, תמיד עוזרים, נותנים את הנשמה בכל קייס.ומחירים הרבה יותר הוגנים משאר עורכי הדין שהשוואתי.אל תסגרו עורך דין לפני שאתם מקבלים מהם הצעת מחיר!!!תודה רבה (:
Nir Shiloni
Nir Shiloni
שמעון האן איש אמת עו"ד בחסד ויהודי טוב לבמקצוען אמיתי תענוג לעבוד יחד💪😄👌וגם רויטל מרוקו על הכיפאק
Miriam Fekete
Miriam Fekete
ממליץ בחום! לא תמצאו עו"ד מסור יותר, שכל מה שמעניין אותו הוא 'אתם', ורק אתם!
הביקורות הבאות
js_loader

מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק

עורך דין שמעון האן

כדי לקבל שיחת ייעוץ באפשרותך לחייג עכשיו לטלפון 077-803-6102 

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 34 ביקורות
×
js_loader
שלום, אני מעוניינ/ת לשוחח עם עו"ד שמעון האן, אשמח לקבל פרטים.