מי צריך עורך דין מיסוי מקרקעין

מי ולמה צריך עורך דין מיסוי מקרקעין?

מחפשים עו"ד מיסוי מקרקעין? יכול להיות שאתם מוכרים דירה ויכול להיות שאתם משכירים דירה, יכול להיות שאתם משביחים נכס מקרקעין שברשותכם או שאתם עושים כל פעולה אחרת עם מקרקעין, אתם צריכים להכיר את חוקי המיסוי הרלוונטיים בשביל שהעסקה תהיה לכם משתלמת.

צריך לקחת בחשבון כמה מס עומדים לשלם ולא פעם יש מה לעשות עם הסכום המבוקש.

בשביל להצליח בזה צריך עורך דין מיסוי מקרקעין שילווה אתכם יד ביד וידאג שתשלמו כמה שפחות.

ללא עו״ד מיסוי מקרקעין, תוכלו להגיע לסכומים גבוהים מאוד ולא פעם הוא מעיב על הכדאיות של העסקה אם לא יודעים איך להפחית אותו כמה שאפשר.

עורך דין מיסוי מקרקעין

עורך דין מיסוי מקרקעין עם ניסיון

אם אתם מחפשים עורך דין מיסוי מקרקעין מה שיהיה קריטי להצלחה שלכם הוא הניסיון שלו.

ליצירת קשר מלאו את הטופס או התקשרו למספר: 077-803-6102

יש חוקים שונים שרלוונטיים לעולם מיסוי המקרקעין ויש דרכים שונות איך אפשר להפחית את שיעור המס כמה שניתן.

כך לדוגמא בכל מה שנוגע להיטל השבחה של נכסים, יש הבדלים בין סוגי נכסים והייעוד שלהם, הבדלים בין נכסים פרטיים לעסקיים, כאלו שנועדו להרוויח או מוסדות ציבוריים שלא נועדו להרוויח, ולכל נכס יש את ההגדרה הספציפית שלו ובהתאם את הפטורים שלו אם יש כאלו.

רק עורך דין מקצועי ועם ניסיון יוכל למצוא בשבילכם את הדרך להפחית את המס אותו עליכם לשלם.

תשלום מיסוי רטרואקטיבי

לא פעם יש דרישה לתשלום מס רטרואקטיבי אך הוא לא תמיד צודק.

יש מקרים גם בהם זה שאמור לשלם לא יכול לעשות את זה והוא צריך ייצוג מול הרשויות. עורך דין מקצועי כדוגמת עו"ד שמעון האן יסייע לכם להיחלץ מהצרה.

שירותי משרד כזה מקיפים את כל עולם המקרקעין, בין אם זה נוגע לשכירות, לקבוצות רכישה, לתכנון ובנייה, למכירה או לרכישה או בכל עניין אחר בתחום יפוי כוח מתמשך בירושלים.

עו"ד מיסוי מקרקעין בירושלים

בשביל למצוא עורך דין מיסוי מקרקעין בירושלים איכותי אתם צריכים לקבל המלצות, צריכים לבדוק לגבי הניסיון של עורך הדין וכמובן, לגבי תוצאות של תיקים בהם הוא היה מעורב ואותם הוא ייצג.

עם ניסיון ויידע נרחב של עורך הדין אפשר לחסוך לא מעט כסף.

מי צריך עורך דין מיסוי מקרקעין
מי צריך עורך דין מיסוי מקרקעין
שמעון האן

שמעון האן

היכרות עם משרד עו"ד האן בראשות עו"ד שמעון האן. הצוות שלנו עוסק בטיפול בתיקי לשון הרע בצורה המקצועית ביותר. יש לנו את הכישורים והניסיון לייצג לקוחות בכל הרמות של הליכי לשון הרע. מלשון הרע ,הוצאת דיבה ובריונות ברשת, ראינו הכל. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו, עם שורה של ניצחונות עבור הלקוחות שלנו.

אבל אנחנו לא רק מומחי לשון הרע; אנחנו גם מקצוענים במשפט אזרחי-מסחרי. הצוות שלנו יודע את הדברים שלו בכל הנוגע לעסקאות מורכבות, נדל"ן, חוזים ועוד. בנינו מוניטין של מצוינות, ומושכים לקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.

במשרד עורכי הדין האן, אנו מאמינים שלכולם מגיע ייעוץ וייצוג משפטי מהשורה הראשונה. המגע האישי והמקצועיות הבלתי מעורערת שלנו מייחדים אותנו. כשאתה בוחר בנו, אתה מקבל תומכים עזים שילחמו על זכויותיך, במיוחד במקרים של לשון הרע. סמוך על משרד עורכי הדין ונוטריון שמעון האן עבור כל הצרכים המשפטיים שלך.

עורך דין שמעון האן
לקבלת ייעוץ ללא עלות!

כדי לקבל שיחת ייעוץ באפשרותך לחייג עכשיו לטלפון 077-803-6102 או להשאיר פרטים כאן בטופס ואנו ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

מי צריך עורך דין מיסוי מקרקעין
הגנת אמת

הגנת אמת

חופש הביטוי הוא זכות יסודית המאפשרת לאנשים להביע דעות ולנהל שיח פתוח. עם זאת, פרסום דברים פוגעניים עלול להוות לשון הרע ולגרור תביעה משפטית. במקרים

קרא עוד »
הוצאת דיבה בפייסבוק 

הוצאת דיבה בפייסבוק 

פייסבוק הפכה לפלטפורמה מרכזית לביטוי אישי, שיתוף מידע ותקשורת חברתית. עם זאת, קלות הפרסום ברשת עלולה להוביל להפצת דברי לשון הרע, שעלולים לפגוע קשות בשמו

קרא עוד »
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader
שלום, אני מעוניינ/ת לשוחח עם עו"ד שמעון האן, אשמח לקבל פרטים.