ייפוי כוח מתמשך

עורך דין ייפוי כח מתמשך

מהו ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר אדם חותם עליו לפני עורך דין מוסמך לכך.

משמעות ייפוי הכוח, שאדם מסמיך איש אמון ממשפחתו או שלא ממשפחתו ואיש אמון זה ישמש כאפוטרופוס של אותו אדם כאשר לא יוכל להיות אחראי לעצמו מסיבות גיל, מחלה וכו'.

עד כניסתו לחוק הישראלי של ייפוי הכוח המתמשך, היה די ברור מה קורה, כאשר אדם יצא מכשרות משפטית, ילדיו, אשתו או הוריו, מונו כאפוטרופוסים עבורו, ללא אפשרות בחירה גמישה במיוחד.

כיום מבינים שלא כל אחד מתאים לשמש כאפוטרופוס מסיבות רבות, ולכן יעדיף אדם למנות אחד או יותר שישמשו כאפוטרופוסים עבורו ביום בו יאבד את כשרותו המשפטית.

ייפוי כח מתמשך מתחלק לכמה קטגוריות:

  • בריאותית – מיופה הכוח יקבל החלטות לגבי טיפוליו הרפואיים של האדם שהסמיכו לכך, לרבות מקום מגוריו אם הוחלט כך במסמך ייפוי כח מתמשך.
  • רכוש – מיופה הכוח יקבל החלטות רק עבור הרכוש של אותו האדם, לרבות דרכי טיפול במצבים מסוימים.
  • כללי – מיופה הכוח יקבל החלטות עבור מייפה כוחו, בכל תחומי החיים, לרבות רכוש וטיפולים רפואיים.

כניסתו של ייפוי כח מתמשך מבורכת, מקנה לאדם את הכלים לקבל החלטות משמעותיות לגבי עתידו ובכך לצמצם אפשרויות של מחלוקת לגביו בין מקורביו. ייפוי כוח מתמשך ייעשה על ידי עורך דין אשר עבר הכשרה מיוחדת לעריכת ייפוי כוח מתמשך.

כיוון שמדובר באחת ההחלטות הגורליות בחיי אדם, מומלץ לפנות לעורך הדין ייפוי כח מתמשך הבקיא בתחום על בוריו.

עורך דין שמעון האן בעל ניסיון רב בתור עורך דין ייפוי כח מתמשך בירושלים. מומלץ לפנות אליו בכל שאלה העולה לגבי ייפוי הכוח המתמשך.

ליצירת קשר מלאו את הטופס או התקשרו למספר: 077-803-6102

שמעון האן

שמעון האן

היכרות עם משרד עו"ד האן בראשות עו"ד שמעון האן. הצוות שלנו עוסק בטיפול בתיקי לשון הרע בצורה המקצועית ביותר. יש לנו את הכישורים והניסיון לייצג לקוחות בכל הרמות של הליכי לשון הרע. מלשון הרע ,הוצאת דיבה ובריונות ברשת, ראינו הכל. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו, עם שורה של ניצחונות עבור הלקוחות שלנו.

אבל אנחנו לא רק מומחי לשון הרע; אנחנו גם מקצוענים במשפט אזרחי-מסחרי. הצוות שלנו יודע את הדברים שלו בכל הנוגע לעסקאות מורכבות, נדל"ן, חוזים ועוד. בנינו מוניטין של מצוינות, ומושכים לקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.

במשרד עורכי הדין האן, אנו מאמינים שלכולם מגיע ייעוץ וייצוג משפטי מהשורה הראשונה. המגע האישי והמקצועיות הבלתי מעורערת שלנו מייחדים אותנו. כשאתה בוחר בנו, אתה מקבל תומכים עזים שילחמו על זכויותיך, במיוחד במקרים של לשון הרע. סמוך על משרד עורכי הדין ונוטריון שמעון האן עבור כל הצרכים המשפטיים שלך.

עורך דין שמעון האן
לקבלת ייעוץ ללא עלות!

כדי לקבל שיחת ייעוץ באפשרותך לחייג עכשיו לטלפון 077-803-6102 או להשאיר פרטים כאן בטופס ואנו ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

עורך דין ייפוי כח מתמשך
הגנת אמת

הגנת אמת

חופש הביטוי הוא זכות יסודית המאפשרת לאנשים להביע דעות ולנהל שיח פתוח. עם זאת, פרסום דברים פוגעניים עלול להוות לשון הרע ולגרור תביעה משפטית. במקרים

קרא עוד »
הוצאת דיבה בפייסבוק 

הוצאת דיבה בפייסבוק 

פייסבוק הפכה לפלטפורמה מרכזית לביטוי אישי, שיתוף מידע ותקשורת חברתית. עם זאת, קלות הפרסום ברשת עלולה להוביל להפצת דברי לשון הרע, שעלולים לפגוע קשות בשמו

קרא עוד »
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader
שלום, אני מעוניינ/ת לשוחח עם עו"ד שמעון האן, אשמח לקבל פרטים.