ייעוץ משפטי לעסקים

לאורך מחזור החיים של עסקים שב ועולה הצורך בקבלת שירותי ייעוץ משפטי לעסקים. בכל מקרה בו אתם מתכננים או עומדים לפני פתיחת עסק, הרי שישנה חשיבות רבה לפנות לעורך דין מומחה ומנוסה בתחום העסקי. הייעוץ המשפטי שניתן לעסקים יבטיח יציקת יסודות איתנים ויציבים וזאת באמצעות עריכת הסכם מייסדים, יצירת תקנון חברה, עריכת הסכמי שותפות עסקית, הסכם השקעה וכו'. במידה ואתם בעלי עסק, כצעד ראשון, חשוב לקבל מעטפת שירותים משפטיים מקצועית ומקיפה שתבטיח התנהלות נכונה ברמה החוקית. כל עסק מנהל התקשרויות חוזיות שונות ולעתים רבות עם ספקים ועובדים, ללא ספק, מדובר בהיבט מרכזי, שמשרד עורכי דין יסייע בו רבות באמצעות ניהול משא ומתן ויצירת הסכמים וחוזים ברורים ובטוחים שיצמצמו סיכונים בעתיד לתביעות שהמקור שלהן הינו פרשנות לא נכונה של הפרטים או אי הבנה של הדברים. 

החשיבות בקבלת ליווי משפטי בפעילות העסקית השוטפת

עסקים הנעזרים בשירותי ייעוץ משפטי וליווי לעסקים מידי מומחים מקבלים, תחת קורת גג אחת, מענה וטיפול לכל הצרכים המשפטיים של בית העסק כולל הוצאת רישיון עסק. הליווי המשפט יכול לסייע בידכם להשיג הטבות והנחות שונות המגיעות לכם לפי חוק דוגמת הפחתה בארנונה לעסקים בהתאם לאופי הפעילות של בית העסק ועמידה בתנאים ובקריטריונים כפי שמוגדרים וקבועים בחוק. גם בתהליך השכירות או הרכישה של הנכסף ליווי משפטי יבטיח כי העסקה וההליך מתבצעים בצורה היעילה והטובה ביותר ושלא יעשו חריגות תכנון ובניה העלולות להוביל להטלת קנסות על בעל העסק. במהלך הפעילות העסקית השוטפת, ישנן הזדמנויות שנוצרות ומצד שני אתם עלולים להיתקל במהמורות שונות ובתקלות בלתי צפויות שיסיטו אתכם מהתנהלות שגרתית. בין אם שמדובר בתביעות שמופנות כלפיכם או חוזים שמשתנים, חשוב שיהיה לכם גורם מקצועי אחראי שאתם סומכים עליו שיסייע בידכם לעבור ולצלוח את המשברים הללו מבלי שהפעילות העסקית השוטפת שלכם תיפגע. 

פירוק שותפות

בטווח הארוך של פעילותו של עסק, עלול להגיע גם שלב של דעיכה, בו השותפים והמשתתפים מחליטים לפרק את השותפות והחבילה ובמקרים אלה נדרש לסיים את השותפות במהירות וביעילות. כאשר מגיעים למצב של פירוק שותפות, יש סיכוי גבוה למדי כי קיים סכסוך עסקי ומשום כך החשיבות בקבלת ליווי משפטי הינה כפולה ומכופלת וזאת במטרה לצמצם את הפגיעה הכלכלית בעסק ובנכסים למינימום האפשרי. הליך של פירוק חברה ושותפות מרצון או שלא מרצון, מחייב טיפול מקצועי הניתן על ידי עורך דין מסחרי, שכן מדובר בפרוצדורה על פיה בעל העסק מחויב לנהוג ועליו לעמוד בתנאים מסוימים לשם ביצוע הפירוק. קבלת השירותים המשפטיים מתחילה בפגישת ייעוץ עם צוות המשרד במסגרתה נבחנים הצרכים המשפטיים של בית העסק והלקוח בהתאם לאופי ותחום הפעילות העסקית. עורך דין מסחרי מנוסה מספק לבעלי עסקים מענה לכל הצרכים וההיבטים המשפטיים, החל משלב התשתיות ועד לטיפול בסוגיות ושאלות בעלות אופי משפטי שצצות ועולות במהלך העבודה השוטפת. 

שירותים משפטיים במגוון תחומים 

ייעוץ וליווי משפטי מקצועי הניתן על ידי משרד עורכי דין מוביל כולל ייצוג בערכאות המשפטיות השונות בהתאם ובמידת הצורך. שירותי ייעוץ משפטי לעסקים עוסקים בכמה תחומים: 

  • דיני עבודה – ייעוץ שוטף בעל הנוגע לדיני עבודה ומתן חוות דעת משפטית מקצועית, עריכת הסכמים ומתן מעטפת הגנה משפטית.
  • דיני חברות – טיפול בהליכי הקמת עסקים וחברות, טיפול ברכישות ומיזוגים וליווי וייצוג בסכסוכי שותפים ובקשות לפירוק חברה. 
  • דיני חוזים – ניסוח, עריכה וכתיבה של הסכמים וחוזים לעבודה של בית העסק מול לקוחות וספקים, הסכמים לשיתופי פעולה, הסכמי שיווק והפצה, הסכמי זכיינות ועוד.
  • דיני רישוי עסקים – הוצאת רישיון עסק וטיפול בבעיות של חידוש או ביטוח רישיון עסק. עבודה מול הגופים הרלוונטיים לקבלת היתרי רישוי והפעלה לעסקים. 
  • ייעוץ ראשוני דחוף 
  • מכתבי התראה וטיפול בגבייה תוך נקיטת הליכי הוצאה לפועל.
  • ייצוג בערכאות – ייצוג עסקים בהליכים משפטיים שונים בבתי המשפט, בבתי דין לעבודה וכו'. 
  • ייצוג כללי של בעל העסק ופעולות נוספות – הגנה מפני תביעות אישיות וביצוע פעולות שונות הנדרשות בהתאם לצרכי העסק.

שירותים מקצועיים הניתנים על ידי משרד עורכי דין מוביל ומנוסה בתחום המסחרי מספקים יתרונות רבים ומגוונים שהינם בעלי משמעויות מרחיקות לכת עבור בעל העסק והפעילות העסקית. רבים מבעלי העסקים, אינן מודעים ליתרונות הללו ובכך מפסידים ומאבדים כלים חשובים ואפקטיביים היכולים להוביל לצמיחה ורווחיות אישית, מקצועית ופיננסית ולמנוע טעויות העלולות להוביל לכישלון, הפסדים כספיים ומפח נפש. עסקים, חברות וארגונים, ללא קשר לגודלם, זקוקים לליווי וייעוץ משפטי מקצועי במגוון תהליכים והליכים הקשורים להתנהלותם. 

מעטפת משפטית בהתאמה אישית לצרכי הלקוח

מעטפת השירותים המשפטיים לעסקים חייבת להיות מקצועית, אמינה, מקיפה ומותאמת באופן אישי לצרכי הלקוח, מטרותיו ושאיפותיו. ייעוץ משפטי לעסקים מהווה מרכיב קריטי לכל ארגון והוא מלווה את החברה ובית העסק החל משלב ההקמה ועד לפעילות היומיומית השוטפת. כאשר אתם זוכים לגיבוי משפטי של עורך דין מומחה שאתם סומכים עליו, תוכלו לחוש ביטחון ולהסיר דאגה מלבכם בכל הנוגע לניהול הליכים בעלי היבטים משפטיים. עורך הדין יעמיד אתכם, בעלי העסק, במרכז ויטפל בצרכיכם ובדרישותיכם באופן אישי, מקצועי וללא פשרות. השילוב שבין יחס אישי לבין יכולת מקצועית גבוהה, יעניק לכם שקט נפשי, יבטיח שמירה על האינטרסים והזכויות שלכם וימנע טעויות בהתנהלות העסקית העלולות לגרום לנזקים והפסדים ולעוגמת נפש. 

ליצירת קשר מלאו את הטופס או התקשרו למספר: 077-803-6102

תוכנית ליווי וייצוג עסקים

עסק בתחילת דרכו או יזמות מסוג כלשהו הינם בגדר חלום והבטחה גדולה שמחכים להתגשם ולהתממש עסקים רבים אכן מצליחים, אולם הסטטיסטיקה במדינת ישראל מלמדת כי יותר עסקים נכשלים וקורסים מאלה ששורדים ומצליחים. ההבדל שבין הצלחה לכישלון הינו בתכנון מוקדם נכון ובמידת ההכנה טרם הקמת בית העסק. על מנת להבטיח כי אתם מוכנים לפתוח עסק, ליווי מקצועי שוטף  לאורך כל התהליך הינו מרכיב חשוב. על מנת להקים ולפתוח את העסק החדש שלכם ברגל ימין, לצמוח ולהצליח בהמשך, חשוב לקבל שירותי ייעוץ משפטי וליווי לעסקים. כאשר אתם בוחרים משרד עורכי דין איכותי המתמחה בנושא המסחרי, הרי שאתם זוכים לליווי אישי וצמוד של צוות נרחב של יועצים בעלי מומחיות במגוון תחומים והיבטים רלוונטיים שיתאימו ויתפרו לכל לקוח את החבילה הטובה ביותר למידותיו ולצרכיו. המטרה בקבלת הייעוץ המשפטי הינה שתוכלו למצות את הפוטנציאל העסקי שלכם, תנצלו הזדמנויות ותגשימו חלומות ואת עצמכם. עורך דין מומחה בתחום העסקים והמסחר הינו בעל מומחיות וניסיון במציאת פתרונות משפטיים מקוריים ויצירתיים למגוון מהלכים עסקיים וזאת בהתאם לצרכים הספציפיים והייחודיים של כל לקוח. 

  • ליווי צעד אחר צעד כבר בתחילת הדרך – ליווי אישי החל משלב הרעיון, דרך קבלת החלטות ועד להשגת יעדים ומטרות. הייעוץ המשפטי הינו חיוני כבר בשלב היזמות שהינו משמעותי, שכן קבלת ההחלטות בשלב זה עשויה להשפיע בצורה משמעותית על מהלכים עסקיים שונים בעתיד הקרוב והרחוק. תוכנית הליווי ליזמים ולעסקים מסייעת לבחור את מעטפת השירותים המשפטיים הנדרשת עבורכם ולבנות מערכת הסכמית שתאפשר לצרף שותפים ולגייס משקיעים.
  • ליווי צמוד בעסקים השוטפים – עולם העסקים של ימינו מתאפיין בריבוי דינים, פרוצדורות ודרישות רגולטוריות שונות המיועדים להצר צעדים ופעולות עסקיים שונים. משום כך, ישנה חשיבות ותועלת רבה בקבלת ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי בכל צעד וצעד וזאת על מנת לשמור על האינטרסים של הלקוח, להימנע מביצוע צעדים לא נכונים ולוודא כי כל פעולה והחלטה מעוצבות ומותאמות לדינים, לדרישות ולנהלים המקובלים החלים בתחום. 

עמידה בדינים ובתנאים הקבועים בחוק

חשוב להבין כי גם צעד עסקי פשוט כפוף לדינים רבים. לדוגמא: במידה ואתם מעוניינים לנהל קמפיין שיווקי במטרה לגייס לקוחות חדשים, הרי שאתם צריכים לבדוק האם אתם רשאים לשמור את פרטי הלקוחות במאגרי מידע, או שמא עליכם לקבל תחילה רישיון להחזיק ולהפעיל מאגר מידע. דוגמא נוספת היא האם הטקסטים שאתם מפרסמים באמצעי המדיה השונים עומדים בקריטריונים ובדיני הצרכנות השונים? האם אתם נדרשים להגן על זכויות העסק שלכם באמצעות חוזים בכתב? וכו'. 

התאמה ספציפית לצרכים ולמאפיינים של בית העסק 

פתרונות משפטיים יצירתיים למהלכים עסקייםכל עסק שונה מהאחרים והינו בעל מאפיינים ספציפיים וייחודיים כפי שלכל בעל עסק יש תפיסת עולם עסקית אחרת. הליווי המשפטי המותאם באופן אישי לצרכי הלקוח, לתפיסת עולמו ולנתוניו העסקיים נועד לספק מענה להבדלים שבין עסק לעסק ולתפיסות העולם השונות של בעלי העסקים. הייעוץ והייצוג המשפטיים מאפשרים לבעל העסק לחשוב מחוץ לקופסא בצורה יצירתית וזאת כאשר הוא מגובה בפתרונות משפטיים לכל מהלך וצעד עסקיים. עולם העסקים בימינו מתאפיין בתחרותיות, כוחנות והכרח ליטול סיכונים עד כדי כך שנדמה כי מדובר בג'ונגל של ממש. 

מצפן עסקיגם יזמים ואנשי עסקים מוכשרים במיוחד נתקלים במכשולים בלתי צפויים העלולים להוביל אותם לקריסה. בעלי עסקים ויזמים אחרים פשוט חוששים לנקוט בצעדים, מהלכים ופעולות מסוימים ונמנעים מלנצל הזדמנויות עסקיות וזאת מחשש להיתקל בקשיים בירוקרטיים ומשפטיים מה שעלול למנוע את האפשרות לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. משרד עורכי דין מקצועי המתמחה בעולם העסקים, יסייע בידכם לנווט בו בצורה נכונה ויעניק לכם שירות רב ערך במטרה שתוכלו לנצל הזדמנויות עסקיות בביטחון מלא ולבצע תכנון סיכונים מדוקדק ומחושב התואם את היעדים והמטרות העסקיים שלכם בדרך לצמיחה, שגשוג ורווחיות.

ידע וניסיון עורך דין מומחה בעולם העסקים הינו בעל הידע והניסיון להעניק לכם מעטפת שירותים משפטיים איכותית ואפקטיבית. ללא ספק, בכל תחומי חיינו, ידע וניסיון שווים כוח ומגדילים את הסיכוי שלכם כיזמים להצליח. אחת הסיבות המרכזיות לקריסתם של בתי עסק בישראל הינה היעדר תכנון מספיק וזאת בשל מחסור במידע משפטי, פיננסי ועסקי. משרד עורכי דין בעל מומחיות בתחום, יעניק לכם את כל המידע המשפטי הנדרש להקמה ולקיום של עסק מצליח.

מגוון שירותים תחת קורת גג אחת עורך הדין המלווה אתכם יעניק לכם מכלול של שירותים, מענה ופתרון משפטי – עסקי לכל עניין ונושא. בין השירותים המשפטיים הניתנים לעסקים, תוכלו למצוא ולהיעזר ב: ליווי בהליך הקמת עסק, חברה ותאגיד, פגישת ייעוץ והיכרות לצורך אפיון צרכים ומטרות, עריכת תקנונים והסכמי שותפות, מייסדים, זכיינות, הסכמים מסחריים, הסדרת שותפויות, ספקים, לקוחות ,עובדים, ייצוג בתביעות אזרחיות בעל הערכאות, עריכת הסכמי עבודה ועוד. 

התאמה לתקציב העומד לרשותכם כאשר אתם בוחרים בעורך דין מנוסה ובכיר, אתם מבטיחים לעצמכם גיבוי משפטי לכל מהלך. השירותים והכלים המשפטיים הניתנים מותאמים ללקוח באופן אישי הן מבחינת הצרכים ולא פחות חשוב מכך מבחינה תקציבית. עבור עסקים קטנים ובינוניים, הקמה של מערך משפטי, אינה כדאית ומשתלמת ומכאן שקבלת שירותי ייעוץ משפטי וליווי עסקים מידי מומחים מהווה פתרון איכותי, נוח וחסכוני. ליווי משפטי איכותי הינו בגדר של רפואה מונעת וללא ספק הוא יגדיל את הסיכויים שלכם להצליח, לצמוח, לשרוד לאורך זמן בעולם העסקים התחרותי ולהיות רווחיים. הייצוג המשפטי מספק פתרונות יצירתיים למהלכים וצעדים עסקיים, מסייע לקבלת החלטות בצורה מושכלת ונבונה ומונע נטילת סיכונים מיותרים.

ליווי משפטי מקצועי להצלחה עסקית

כל עסק בתחילת דרכו  מודע כיום לסיכונים הפיננסיים והמשפטיים השונים שהוא עלול להיות חשוף אליהם לאורך הדרך. משום כך, קבלת ליווי וייעוץ משפטי לעסקים מהווה צורך בסיסי, חיוני ואף הכרחי. עולם העסקים בימינו, הינו קשוח ותחרותי במיוחד ומכאן שחשוב לוודא כי אתם מקבלים הגנה משפטית טרם את מקימים את העסק שלכם וזאת על מנת להימנע מהרפתקאות לא מחושבות העלולות לעלות לכם ביוקר ולגרום לעוגמת ולמפח נפש. הכנה של תשתית משפטית ראויה ומתאימה תספק בסיס יציב ואיתן להקמת בית העסק וליווי וייעוץ משפטי שוטף יספק לכם רשת ביטחון בהמשך הדרך במטרה להגיע לשגשוג לרווחיות. הליווי המשפטי מהווה כלי חשוב ואפקטיבי ומפתח להצלחה עסקית שיאפשרו לכם לצאת לדרך ברגל ימין מבלי לחשש לבצע מהלכים עסקיים. תחושת הביטחון והגיבוי המשפטי ימנעו מכם מלבצע טעויות ויסייעו בידכם לממש את שאיפותיכם, להתפתח ולהגשים חלומות.

תוכנית ליווי משפטי בהתאמה אישית 

חברות וארגונים גדולים מחזיקים מחלקה משפטית עצמאית, אולם מדובר בפריווילגיה השמורה לחברות מובילות בלבד. עבור עסקים קטנים ובינוניים, הקמה של מחלקה משפטית הינה משימה בלתי אפשרית וגם במידה והיא ניתנת לביצוע הרי שמדובר בצעד לא משתלם מבחינה כלכלית. עבור עסקים קטנים ובינוניים הזקוקים לייעוץ, ייצוג וליווי משפטי, הפתרון הטוב ביותר הינו להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין מוביל המתמחה ובעל ניסיון בעולם העסקים והמסחר. הסוגיות שאיתן מתמודדים עסקים קטנים הן אותן הסוגיות שאיתן מתמודדות חברות גדולות ומובילות ומשום כך, כיום ניתן להסתייע בתוכניות ייחודיות המציעות ליווי משפטי מקצועי במתכונת של מיקור חוץ. תוכנית הליווי מעוצבת ומותאמת באופן אישי, ספציפי ומדויק ללקוח ולאופי הפעילות העסקית וכוללת מגוון רחב של פתרונות משפטיים איכותיים, אפקטיביים ויצירתיים בהתאם למאפיינים ולצרכים הייחודיים של הלקוח. 

מה כוללים שירותי ייעוץ משפטי לעסקים?

  • הכנה מקדימה – עורך דין המתמחה בעולם המסחר והעסקים יבנה עבורכם תשתית יציבה שתאפשר לכם להקים את העסק בצורה מושכלת ונכונה. תכנון מקדים נכון ימנע מכם מלבצע טעויות העלולות להתברר כקריטיות כבר בתחילת הדרך וישפיע בצורה חיובית על מהלכים עסקיים בהמשך הדרך. הייעוץ המקדים כולל אבחון ואפיון של הצרכים והמאפיינים האישיים והייחודיים של בית העסק שלכם, הכנת מערכת חוזית הסכמית, התייחסות למגוון תרחישים דוגמת גיוס משקיעים, צירוף שותפים, ניסוח הסכמים ועוד.
  • ליווי שוטף – התאמת הרצונות והצרכים העסקיים של הלקוח למערכת הדינים הנהוגה ומקובלת בתחום. עורך הדין הינו בעל ניסיון, בקיאות ברזי הדין ומומחיות משפטית לעשות שימוש בכלים אפקטיביים תוך גילוי גמישות ויצירתיות מחשבתית שיאפשרו ללקוח להגשים שאיפות ומטרות עסקיות. הליווי השוטף במקביל לתכנון המקדים יבטיחו התאמה לדרישות החוקיות, עמידה בנהלים הנדרשים, מזעור סיכונים, קבלת החלטות נכונה וגיבוי והגנה אפקטיביים במקרה של סכסוכים משפטיים. 
  • התאמה אישית – השירותים המשפטיים הניתנים ע"י עורך דין מקצועי ומנוסה "תפורים" באופן מדויק ומסוים לצרכי הלקוח ותואמים את האני מאמין שלו ואת התפיסה העסקית שלו. 
  • מניעת סיכונים – הסיבה העיקרית והמרכזית לכך שיזמים ובעלי עסקים שאפתניים ומוכשרים אינם מצליחים הינה חוסר תכנון. משרד עורכי דין המלווה אתכם יצייד אתכם בכלים הנדרשים להצלחה בעולם העסקים התובעני והמורכב. באמצעות ניסיון, ידע ומידע משפטי, פיננסי ועסקי חיוני, ניתן להתפתח מבחינה עסקית, לאתר ולנצל הזדמנויות עסקיות, לממש את מלוא הפוטנציאל שלהן וזאת לאחר ניתוח סיכונים המותאם ליעדים ולמטרות העסקיים שלכם. 
  • חיבור לגורמי מקצוע, יועצים ומומחים – משרד עורכי דין מוביל ובעל מוניטין בעולם המשפט המסחרי והעסקי, יוכל לקשר אתכם עם גורמים מקצועיים חיוניים ורלוונטיים שיסייעו להתפתחות ולצמיחה של העסק בהם: יועצים פיננסיים, רואי חשבון, כלכלנים ועוד. קשרים וחיבורים אלה יעניקו לבעל העסק ערך מוסף רב כך שגם הוא וגם הלקוחות יצאו נשכרים. 

למה מיועד ליווי משפטי לעסקים?

למה מיועד ליווי משפטי לעסקים? התשובה לשאלה זו מורכבת מכמה היבטים וגורמים. כל מי שניסה את מזלו בעולם העסקים, מכיר ומבין את בזבוז האנרגיה, העצבים ותחושת חוסר האונים כאשר הוא נדרש לרדוף אחר לקוחות או ספקים במטרה להסדיר תשלומים ולקבל את הכספים המגיעים לו. עיסוק זה מבוקר ועד לילה פוגע בתזרים המזומנים ומשבש את היכולת של בעל העסק לנהל שגרה תקינה. ההתעסקות וההתמודדות עם קשיים משפטיים כאשר מדובר על עסקאות בסכומים נמוכים גורמת נזקים כבדים בכל הנוגע להתנהלות כלכלית ועסקית טובה. ובכן, הפתרון והתשובה להימנע ממצבים שכאלה, הינם קבלת סיוע משפטי וליווי עסקי מקצועי. הייעוץ המשפטי ניתן כבר בשלב הרעיון והיזמות ונמשך לאורך כל הדרך, מה שמבטיח שמירה על תזרים פעיל, התנהלות פיננסית נכונה ונבונה, פריעת חובות במידת הצורך, ומניעת נזקים ותביעות עתידיות.

ייצוג בבית המשפט – ליטיגציה מסחרית

במהלך ההתנהלות והפעילות העסקית ישנה סבירות גבוהה להיתקל במחלוקות וסכסוכים משפטיים העלולים להסתיים בתביעה ומחייבים פנייה דחופה לבית משפט. מרכיב חשוב ומרכזי במתן ליווי וייעוץ משפטי לעסקים הינו ייצוג בבתי המשפט. עורך דין עסקים יעניק לכם ליווי לאורך כל הדרך וייצוג בכל התהליכים והפרוצדורות המשפטיים הדורשים פנייה לבית משפט. הליווי המקצועי הינו מועיל, חיוני ואף הכרחי, שכן הוא מספק לבעל העסק מענה מיידי לכל בעיה המחייבת פתרון בדחיפות, מקצר הליכים בירוקרטיים ומגדיל את הסיכויים של בעל העסק לזכות בתביעה ולקבל את המגיע לו. הייצוג המשפטי ניתן הן על סמך היכרות מעמיקה עם עולם העסקים ועולם המשפט ומכאן שהוא יעיל ומועיל. 

מענה מידי לכל שאלה ובעיה משפטית

עורך דין עסקי יענה לכם על כל שאלה בעלת היבטים והשלכות משפטיים וזאת בזריזות ובאופן איכותי, כך שתוכלו לשוב ולהמשיך בפעילותכם ללא עיכובים ודאגות מיותרים. כאשר אתם שוכרים את שירותיו של עורך דין מומחה בעולם העסקים, מומלץ לבחור כזה בעל ניסיון בתחום הליטיגציה המסחרית. ניסיון בייצוג לקוחות בבתי המשפט, מהווה מרכיב חיוני ומועיל, שכן חוסר מקצועיות וניסיון בתחום, עלולים לעכב את הטיפול ולשבש את היכולת שלכם לנהל את העסק לתקופה ממושכת. הליווי והייצוג בבית המשפט כולל טיפול בתביעות כספיות, צווי מניעה, צווי עשה, הטלת עיקולים זמניים, החזר חובות ועוד. 

עריכת הסכמים

ניהול עסק מחייב התקשרות עם לקוחות, ספקים ועסקים אחרים. התקשרויות מסוג זה הינן מורכבות ומחייבות עריכת הסכם התקשרות מפורט שנוסח בקפידה ובצורה מקצועית וזאת במטרה להגן על העסק שלכם. הסכמי התקשרות מעגנים את התנאים השונים, אופן ביצוע התשלום, מועדי אספקת המוצרים ועוד. כל הסכם ובפרט כאשר מדובר בהסכמים בעלי משמעויות כלכליות נרחבות, כולל אותיות קטנות וחשוב לשים לב גם לפרטים הקטנים. במטרה להבטיח כי האינטרסים שלכם נשמרים וכי אתם מגובים מבחינה חוקית בכל תרחיש, חשוב שכל הסכם התקשרות שאתם עומדים לחתום עליו יעבור בדיקה מקצועית מדוקדקת על ידי עורך הדין שלכם וזאת על מנת להבטיח ניסוח נכון ודיוק בפרטים. חתימה על הסכמים שאינם מנוסחים בצורה נכונה מבחינה משפטית עלולה לגרום לאי הבנות, סיבוכים והפרות העלולים להסתיים בתביעות ובהליכים משפטיים מורכבים ומתישים. המסקנה החד משמעית הינה, כי בטרם אתם ניגשים לחתום או לנסח הסכם, יש לפנות לעורך דין מומחה שיבדוק את כל הפרטים, יערוך רשימה מפורטת ומסודרת של התחייבויות כל הצדדים ויספק עוגן משפטי ראוי.

הליכי גבייה

שירותים משפטיים לעסקים כוללים גם גבייה משפטית כנגד חייבים קשים. במידה ולקוח, ספק או כל גורם מקצועי אחר חייב כלם כספים, הרי שניתן להוציא מכתב התראה תחילה, אולם במידה וההתראה אינה מועילה ומרתיעה, הרי שעל מנת לגבות את החוב, יש לפנות להליכים משפטיים. עורך דין עסקים מנוסה ומיומן, הינו בעל הכישורים והכלים לייצג אתכם בתביעות שונות ובהליכי גבייה וזאת באמצעות פתיחת תיק הוצאה לפועל. עסקים הזוכים לליווי וייצוג משפטי איכותי, יכולים לחוש מוגנים בכל מקרה בו נדרשת הפעלת הליכי גבייה מהירה. השירות המשפטי יזרז וייקצר את התהליך ויגדיל את הסיכוי של בעל העסק לקבל את כספו בחזרה במהירות.

בדיקת אגרות שילוט

עסקים קטנים ובינוניים רבים נעזרים בתליית שלטים ככלי לפרסום שנועד למשוך לקוחות. תליית שלטים בחזית בית העסק, כרוכה ומחייבת תשלום אגרה בעלות של אלפי ולעתים אף עשרות אלפי שקלים. עורך דין עסקי מתמחה גם בתחום השילוט ויוכל למצוא ולהתאים את הסיווג של השלט שיתאים בצורה מדויקת לצרכים וליכולות הכספיות שלכם. סיווג והתאמה נכונים של שלטי הפרסום, עשויים להפחית בצורה ניכרת ומשמעותית מסכום האגרה השנתית ובמקרים מסוימים ניתן לקבל החזר רטרואקטיבית עבור 7 השנים הקודמות. ליוו משפטי שוטף לעסקים הניתן על ידי עורך דין עסקי מומחה כולל בחינה של אגרות השילוט בעסק שלכם ויכול לחסוך לכם הוצאות ועלויות מיותרות.

ליווי וסיוע בהקמת עסק – חברה – שותפות

הקמה של חברה, עסק או שותפות הינה הליך בירוקרטי מובנה ומסודר שיש לבצע בהתאם לתנאים ולנהלים הקבועים בחוק. מדובר בתחום סבוך ומורכב שכן יצירת מתווה עסקי ושותפות בין בעלי עניין ושותפים עסקיים מהווה אתגר משפטי של ממש. עסקים רבים מוקמים ונפתחים ללא הכנה מקדימה מתאימה ונכונה. מצב שכזה עלול להוביל לאי הבנות, סכסוכים פנימיים ופירוק של החברה או העסק. על מנת להימנע ממצבים אלה, חשוב שכבר בשלב התכנון ובצעדים הראשונים של הקמת העסק, תנסחו ותייצרו הסכם מקיף הכולל ומפרט את כל בעלי התפקידים, את המטרות העסקיות, סכומי הכספים המוזרמים ועוד, כך תוכלו למנוע היווצרות בעיות עתידיות שייקשו עליכם לנהל את העסק בצורה מוצלחת.

שיעבוד נכסים

אחת הדרכים היעילות והטובות לאבטחת עסקה הינה שיעבוד נכסים. במידה ואתם עומדים לבצע עסקה גדולה ומורכבת בעלת סיכון עסקי ופיננסי ממשי, ניתן ואף מומלץ לאבטח אותה וזאת באמצעות שיעבוד של נכסי הצד השני. אמצעי וכלי משפטי זה יבטיח כי במקרה של אי עמידה בהתחייבויות אן קריסה של הצד השני, תוכלו לממש את השעבוד וכך לפרוע את החוב.

עורך דין מסחרי

שירותיו של עורך דין מסחרי הינם רבים ומגוונים ומספקים מענה למגוון צרכים ומצבים: חוזים בין לקוחות וספקים, הסכמי שיתוף פעולה בין חברות, הסכמי עבודה, הקמה ופירוק של חברות, סימני מסחר, ליטיגציה, הסכמי שותפות ועוד. בנוסף לליווי של עסקים וחברות בהתנהלות השוטפת, בפעילות ובחיי המסחר, הייעוץ המשפטי הינו חיוני במיוחד בהליכי גבייה ובהתמודדות עם תביעות בבתי המשפט. משרד עורכי דין המתמחה בתחום העסקי – מסחרי מלווה את לקוחותיו מול רשם החברות, רשויות המס, הוצאה לפועל, רשם סימני מסחר ופטנטים ועוד, כך שהליווי וההגנה המשפטיים הינם מקיפים ויעניקו לכם תחושת ביטחון כי אתם בידיים טובות, ביטחון וגיבוי שכאלו יאפשרו לכם לפעול בחופשיות במטרה להשיג את היעדים אותם הצבתם לעצמכם. לאורך כל התהליך, הסודיות נשמרת וזאת במסגרת חיסיון ביחסי עורך דין לקוח. 

הקמת עסק – חברה

במידה ואתם מתכננים לפתוח עסק או עומדים לפני הקמתו, הרי שחשוב לדעת כי קיים הליך בירוקרטי שיש להכירו. מדובר בהליך מובנה ומסודק הכולל מילוי והגשת טפסים ועמידה בתנאים ובקריטריונים כפי שמופיעים ומוגדרים בחוק. במידה ואתם מעוניינים לנסות ולבצע את התהליך בכוחות עצמכם, הרי שיש סיכוי גבוה כי תתקלו בקשיים ובבעייתיות במציאת והתאמת הטפסים הרלוונטיים לבית העסק שלכם ובכל מקרה, הקמה של עסק מהווה פרוצדורה והליך סמוכים למדי העלולים להתיש אתכם ולגזול מכם זמן רב. הייעוץ והליווי המשפטי הניתן על ידי עורך דין מסחרי ייעל את התהליך, שכן עורך הדין מנוסה בניהול משא ומתן מול כלל הרשויות והגורמים הרלוונטיים ובקיא בכל הפרטים, הטפסים והתנאים כפי שמופיעים בחוק. עבודה מקדימה עם עורך דינכם תכלול מתן מענה לכמה שאלות מפתח מרכזיות: תחום העיסוק הספציפי, האם מדובר בעסק של יחיד או במספר שותפים? חלוקת התפקידים בעסק, מטרות כלכליות, התקציב העומד לרשותכם ועוד. לאחר מתן תשובות ברורות לכל השאלות, ניתן לערוך הסכמים ולחתום על חוזים בצורה מסודרת וכך להתחיל ברגל ימין את הדרך שלכם בעולם העסקים וזאת תוך הימנעות מהיווצרות אי הבנות וסכסוכים עסקיים. 

חוזים והסכמים

במהלך הפעילות העסקית, בעל העסק יותר חוזים והתחייבויות כספיות שונות מול צדדים וגורמים שונים. במטרה להבטיח שמירה על הזכויות והאינטרסים שלכם, חשוב לצפות ולחשוב כמה מהלכים קדימה ולבחון נקודות תורפה אפשריות אצלכם ואצל הצד השני החתום על ההסכם. כל חוזה והזכם חייב לכלול סעיף של פיצוי מוסכם מראש בכל מקרה של הפרה וכן פירוט ברור ומדויק של כל ההתחייבויות. לאחר החלת כל הסעיפים, עורך הדין המסחרי יערוך וינסח את ההסכם בפועל. 

ליווי משפטי שוטף לניהול עסקי נכון

ניהול עסקי הינו בעל זיקה ונגיעה בתחומי משפט שונים, כך שבעלי העסקים מוצאים עצמם משקיעים או יותר נכון מבזבזים שעות רבות בחיפוש אחר תשובות לשאלות משפטיות, אולם לא בכל המקרים מגיעים לתשובה הנכונה והמדויקת, מצב שכזה עלול להוביל לביצוע טעויות ולגרור נזקים כספיים. חלק גדול מהעסקים מנהלים מערך גבייה, שהפעלה שלו כרוכה בעלויות גבוהות. שירותים משפטיים מקצועיים יחסכו מכם את הצורך להחזיק ולנהל מערך גבייה, שכן עורך הדין עוקב אחר מאזן ההכנסות וההוצאות ויזהה כל חריגה. בכל מקרה בו לקוח, ספק או כל גורם צד שלישי אחר אינו עומד בהתחייבויות או בתשלומים, הרי שבידי עורך דין מסחרי כלים משפטיים אפקטיביים שיבטיחו קבלת הכספים המגיעים לכם, בין אם שמדובר בשליחת מכתב התראה, פתיחה בהליכי הוצאה לפועל, הגשת תביעה וכו'.

הסיבות למה עסקים זקוקים לליווי משפטי 

מדי יום נפתחים עסקים חדשים, שחלקם קורסים ואחרים אף צוברים חובות. עולם העסקים הקשוח טומן בחובו סכנות רבות, שכן ישנם לקוחות שבוחרים לקבל מוצרים או שירותים ואינם משלמים עבורם, כך שבעל העסק נותר ללא יכולת פירעון וניצב מול שוקת שבורה. ברובם של המקרים ניתן למנוע את העושק והגזל וזאת באמצעות עריכת הסכם בצורה נכונה ומקצועית וזאת בצירוף של כתב ערבות, שטר חוב, שיקים, התחייבויות צד ג' ועוד. הסכם שמנוסח וערוך נכון ימנע טעויות וימזער נזקים בכל מקרה של הפרת התחייבות. עו"ד מנוסה הבקיא בתחום העסקי, הינו בעל האמצעים והכלים ליצירת הסכמים הצופים פני עתיד וכתבי ערבות בעלי תוקף, בכך ניתן למנוע מראש הפרות, תביעות עתידיות ונזקים אפשריים, מגדילים את רווחיותן של עסקאות ומגינים על ביצוע התשלומים במועדם. 

גופים ממשלתיים – אחד הקשיים המרכזיים בעבודה מול רשויות וגופים ממשלתיים הינו זמן המתנה ממושך לקבלת תשובות. לעתים, בתי עסק מחכים חודשים רבים ונותרים ללא תשובה מהבנק, מהעירייה או מגופים אחרים וזאת ללא יכולת לפעול. רובם של בעלי העסקים אינם יודעים כי הגופים השונים מולם הם פועלים מחויבים לספק תשובות בפרק זמן מוגדר וקצוב, אולם גופים אלה מנצלים עד תום את חוסר המודעות והידיעה ואינם ממהרים לספק מענה כפי שהן נדרשים. עורך דין מנוסה ייקצר עבורכם את זמני ההמתנה לקבלת תשובות ויתנהל מול הרשויות והגופים השונים בצורה מזורזת וזאת בזכות הניסיון והבקיאות בהליכים הבירוקרטיים ומוקף סמכותו המשפטית. ללא ספק, גוף או גורם כלשהו שאינו מספק תשובה בזמן סביר, ימהר לעשות כן במרה שיקבל מכתב אזהרה מעורך דין. 

חייבים – במקרה בו לקוחות או ספקים אינם משלמים עבור השירותים או המוצרים שאתם מספקים ואינם עומדים בהתחייבויות שלהם, הרי שמכתב התראה הנשלח מטעמו של עורך דין מנוסה, עשוי להביא לפתרון המחלוקת במהירות. 

הסכם שכירות – פתיחה של בית עסק מחייבת הוצאת רישיון להפעלת העסק במחלקת רישוי עסקים ברשות המקומית. מדובר על הליך בירוקרטי שעל מנת שלא יתעכב, מומלץ שינוהל ויתבצע בליווי צמוד ופיקוח של גורם משפטי מנוסה הבקיא בכל התנאים וההיבטים הרלוונטיים. ברוב המקרים, פתיחת העסק מחייבת שכירה של נכס, כאשר את הסכם השכירות חשוב להתאים לאופי וסוג העסק ולזמינות שלו. על מנת למנוע בעיות עתידיות כגון שבעל הנכס בחומר לפנות אתכם טרם פקיעת מועד השכירות מסיבותיו שלו, הרי שאת הסכם השכירות יש לנסח בקפידה ובצורה נכונה. הסכם שכירות הכולל את כל הסעיפים וההגנות המשפטיים הנדרשים, יעניק לכם שקט נפשי, גיבוי והגנה בכל מקרה של הפרת ההסכם. 

משרד עו"ד ונוטריון שמעון האן – מומחים בתחום המשפט האזרחי – מסחרי

משרד עורכי דין שמעון האן מספק לבעלי עסקים שירותי ייעוץ משפטי וליווי לעסקים וזאת על סמך ניסיון מקצועי עשיר בתחום המשפט המסחרי. משרדנו מלווה ומייצג בהצלחה חברות בכל מגוון הענפים בעולם העסקים ובכל הגדלים ומספק תוצאות מעולות והצלחות מדהימות. משרד עו"ד ונוטריון שמעון שם את הלקוח במרכז, משקיע ומקדיש את כל המאמצים והמשאבים הנדרשים על מנת לספק לו מענה מקצועי ואיכותי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות המשרד כולל משפטים ועורכי דין בכירים, מנוסים ובעלי ידע והיכרות מעמיקה עם הסביבה העסקית והרגולטורית בה פועלים לקוחותינו. בזכות הגישה מונחית התוצאה בה נוקט המשרד, הוא הפך לאחד המובילים, הבולטים והפעילים ביותר במדינת ישראל בתחום המסחרי. אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה, בקשה ופנייה ונשמח לשתף פעולה ולהעניק לכם ליווי וייעוץ משפטי מקצועי ביחס אישי שיבטיח שמירה על האינטרסים שלכם, מיצוי זכויות והזדמנויות עסקיות בדרך לשגשוג, הצלחה ורווחיות. 

ט.ל.ח

אין לראות באמור כייעוץ משפטי ו/או תחליף לו, מומלץ להתייעץ עם עורך דין ונוטריון שמעון האן לפני כל פעולה

כל הזכויות בתוכן זה שמורות לשמעון האן משרד עורכי דין ונוטריון

שמעון האן

שמעון האן

היכרות עם משרד עו"ד האן בראשות עו"ד שמעון האן. הצוות שלנו עוסק בטיפול בתיקי לשון הרע בצורה המקצועית ביותר. יש לנו את הכישורים והניסיון לייצג לקוחות בכל הרמות של הליכי לשון הרע. מלשון הרע ,הוצאת דיבה ובריונות ברשת, ראינו הכל. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו, עם שורה של ניצחונות עבור הלקוחות שלנו.

אבל אנחנו לא רק מומחי לשון הרע; אנחנו גם מקצוענים במשפט אזרחי-מסחרי. הצוות שלנו יודע את הדברים שלו בכל הנוגע לעסקאות מורכבות, נדל"ן, חוזים ועוד. בנינו מוניטין של מצוינות, ומושכים לקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.

במשרד עורכי הדין האן, אנו מאמינים שלכולם מגיע ייעוץ וייצוג משפטי מהשורה הראשונה. המגע האישי והמקצועיות הבלתי מעורערת שלנו מייחדים אותנו. כשאתה בוחר בנו, אתה מקבל תומכים עזים שילחמו על זכויותיך, במיוחד במקרים של לשון הרע. סמוך על משרד עורכי הדין ונוטריון שמעון האן עבור כל הצרכים המשפטיים שלך.

עורך דין שמעון האן
לקבלת ייעוץ ללא עלות!

כדי לקבל שיחת ייעוץ באפשרותך לחייג עכשיו לטלפון 077-803-6102 או להשאיר פרטים כאן בטופס ואנו ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

ייעוץ משפטי לעסקים
הגנת אמת

הגנת אמת

חופש הביטוי הוא זכות יסודית המאפשרת לאנשים להביע דעות ולנהל שיח פתוח. עם זאת, פרסום דברים פוגעניים עלול להוות לשון הרע ולגרור תביעה משפטית. במקרים

קרא עוד »
הוצאת דיבה בפייסבוק 

הוצאת דיבה בפייסבוק 

פייסבוק הפכה לפלטפורמה מרכזית לביטוי אישי, שיתוף מידע ותקשורת חברתית. עם זאת, קלות הפרסום ברשת עלולה להוביל להפצת דברי לשון הרע, שעלולים לפגוע קשות בשמו

קרא עוד »
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader
שלום, אני מעוניינ/ת לשוחח עם עו"ד שמעון האן, אשמח לקבל פרטים.